@muhammad.sadiq4303: #Meray Dost Qisa Ye Kya

Muhammad Sadiq
Muhammad Sadiq
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 29 May 2026 11:10:53 GMT
7416
251
9
38

Music

Download

Comments

maankhan7562
Dilshad qureshi :
🌹🌹🌹
2026-06-13 05:43:04
0
navin.nirvan
Navin Nirvan :
🥰🥰🥰
2026-06-13 03:47:27
0
user6721698649
User3 :
💘💘💘💘💘
2026-06-05 21:06:58
0
bellan316
Bella._.786 :
👍🏻
2026-05-31 19:43:07
0
alammeno
AlAM Meno.🍁 :
♥️
2026-05-30 12:40:57
0
m.sadqat3
M Sadqat :
😁😁😁
2026-05-29 11:13:35
0
user65143608191854
malik usman :
🥰🥰🥰
2026-05-29 11:12:57
0
mendal.raza
MenDaL rAZa :
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
2026-05-29 12:31:49
1
To see more videos from user @muhammad.sadiq4303, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

١. بطّلت تجادل. الست اللي كانت زمان بتحارب عشان العلاقة، بقت دلوقتي بتتفرج على اللي بيحصل في صمت. ده مش سلام… ده استسلام. ٢. كلمة “بحبك” بقت أوتوماتيك. كأنها بتقولها من العادة، مش من قلبها. الكلام لسه موجود، بس الدفا اللي وراه بدأ يختفي. ٣. دايمًا “مشغولة”. فجأة كل حاجة بقت أهم منك. صحاب، شغل، هوايات، خطط عشوائية… بتلاقي وقت لكل حاجة، ما عدا الشخص اللي كانت زمان مستنية تكلمه. ٤. مفيش غيرة تاني. هي مش بقت واثقة أكتر… هي بقت منفصلة عاطفيًا. الست اللي كانت بتاخد بالها من كل تفصيلة، بقت بالعافية بتتفاعل. مش عشان ثقتها زادت، لكن عشان قلبها خرج من العلاقة. ٥. ردود ناشفة. إنت تبعت فقرة، هي ترد بـ “تمام”. الكلام بقى من طرف واحد. إنت بتحاول تقرّب، وهي بس بترد من باب الذوق. ٦. بتبدأ تنوّر… من غيرك. بتتعافى في هدوء، بتكبر في هدوء، وبتلاقي سعادتها في هدوء. وإنت لسه فاكر إن كل حاجة تمام، وهي أصلًا بتتعلم تعيش من غير وجودك. ٧. صمتها بقى أعلى. مش الصمت الهادي… الصمت اللي بيقول: “أنا خلاص مشيت.” مفيش شكوى. مفيش خناق. مفيش تفسير. بس مسافة بتكبر يوم بعد يوم. الست غالبًا بتمشي عاطفيًا قبل ما تمشي جسديًا. ما تستناش جسمها يمشي عشان تكتشف إن عقلها وقلبها مشيوا من زمان.
١. بطّلت تجادل. الست اللي كانت زمان بتحارب عشان العلاقة، بقت دلوقتي بتتفرج على اللي بيحصل في صمت. ده مش سلام… ده استسلام. ٢. كلمة “بحبك” بقت أوتوماتيك. كأنها بتقولها من العادة، مش من قلبها. الكلام لسه موجود، بس الدفا اللي وراه بدأ يختفي. ٣. دايمًا “مشغولة”. فجأة كل حاجة بقت أهم منك. صحاب، شغل، هوايات، خطط عشوائية… بتلاقي وقت لكل حاجة، ما عدا الشخص اللي كانت زمان مستنية تكلمه. ٤. مفيش غيرة تاني. هي مش بقت واثقة أكتر… هي بقت منفصلة عاطفيًا. الست اللي كانت بتاخد بالها من كل تفصيلة، بقت بالعافية بتتفاعل. مش عشان ثقتها زادت، لكن عشان قلبها خرج من العلاقة. ٥. ردود ناشفة. إنت تبعت فقرة، هي ترد بـ “تمام”. الكلام بقى من طرف واحد. إنت بتحاول تقرّب، وهي بس بترد من باب الذوق. ٦. بتبدأ تنوّر… من غيرك. بتتعافى في هدوء، بتكبر في هدوء، وبتلاقي سعادتها في هدوء. وإنت لسه فاكر إن كل حاجة تمام، وهي أصلًا بتتعلم تعيش من غير وجودك. ٧. صمتها بقى أعلى. مش الصمت الهادي… الصمت اللي بيقول: “أنا خلاص مشيت.” مفيش شكوى. مفيش خناق. مفيش تفسير. بس مسافة بتكبر يوم بعد يوم. الست غالبًا بتمشي عاطفيًا قبل ما تمشي جسديًا. ما تستناش جسمها يمشي عشان تكتشف إن عقلها وقلبها مشيوا من زمان.

About