خوشبحالت گیتار بلدی بزنی
من از بچگیم عاشق گیتار بودم و واقعا بهم آرامش میده ولی خب بابام اصلا راضی نیست که برم یاد بگیرم💔
دوست ندارم پخمه باشم، دوتا از دوستام گیتار بلدن بزنن و من واقعا بهشون حسودیم میشه
2026-06-01 11:08:51
10
🎀•°Negar°•🎀 :
پشمام حاجی چقد خوب زدییی🥹
2026-06-06 23:52:55
9
098|𝙈𝙚𝙝𝙧𝙨𝙖 :
ولی کسایی که یاد اهنگ و یه فرد افتادن:)
2026-06-22 09:36:33
9
ᴹᴬᴴᴰᴵʸᴬᴿ :
خیلی خوشگل بودددد
چند سال کار کردی انقد خوب میزنی؟؟