@yuzsuzteo: Merhaba ben Teo .🍄Geçtiğimiz yaz bakteriyel bir enfeksiyon yüzünden yanağımın ve damağımın bir kısmı nekroze oldu ve alınması gerekti .Sonrasında panlökopeni denilen kedi gençlik hastalığını yendim . ✨Aynı zamanda damağımda delik var o yüzden yeteri kadar beslenemiyorum ve büyüyemiyorum. Yakın zamanda damağıma protez yapılacak . Artık rahat rahat yemek yiyebileceğim .🤍✨ #cat #catsoftiktok #fypage #cats #Love ✨ @Şeyda 💕