This song reminds me of 3yrs ago when I was not working after I lost my job, I felt so lost, unwanted and rejected. I would wake up in the middle of the night and cry ask God if it wasn't enough after I suffered so much in my childhood. Even when I was a grown man I had to face poverty again. But here I'm working again and I'm wiser than before.
2026-05-31 18:58:50
34
bernd.em :
i love it Legends never die
2026-06-26 20:17:43
1
Udson Ozzy :
NA EPOCA QUE ESTE VIDEO FOI FEITO 94 EU MORAVA NA CIDADE DE PHILADELFHIA U S A ELE BRUCE SPRINGSTEENS FEZ UMA ALMENAGEM AOS TRABALHADORES E A CIDADE COM ESSA LINDA MUSICA STRETS OF PHILADELFHIA EU ESTAVA LA E CONHECI BRUCE ATE HJ CURTO ELE OBRIGADO PELO VIDEO
2026-05-30 02:08:47
52
Skinny :
This melody says so much... Beautiful 🥰💖😘
2026-06-25 22:39:29
2
Lenny :
Philadelphia est bien plus qu’un film : c’est une leçon d’humanité. L’interprétation magistrale de Tom Hanks et la magnifique Streets of Philadelphia de Bruce Springsteen s’unissent pour créer une émotion d’une rare intensité. Deux performances inoubliables, un seul mot : chef-d’œuvre. 😍
2026-05-31 19:15:23
28
ade :
One of the most honest songs you’ve ever hear. The emotion is overwhelming.
2026-05-31 19:31:31
8
japhuidobro :
como se llama la rola
2026-05-30 23:00:51
5
hugo :
La cara y la expresión de Tom cuando sale de hablar con Denzel, solo esos segundos, solo esa toma, creo q valió el Oscar!
2026-06-01 18:00:00
14
Massimo La Rosa :
the Legend 🥰
2026-06-01 14:00:26
32
Juliano Antonio :
essa música é linda mas dá uma sensação estranha que tudo tá ficando no passado muito rápido chega dá uma tristeza 😢
2026-06-16 10:48:52
8
Владимир :
Посмотрите фильм "Филадельфия" 1993
2026-06-02 18:56:39
9
JHON :
Una canción hermosa, ganadora del Óscar
2026-06-01 12:28:30
7
DiarioDoPresi :
Vim de moto do Brasil, estou em San Francisco, Califórnia 🇺🇸. Iria pro Alasca e depois reviver todos os pontos onde foi filmado esse clip muito importante para mim... Mas por agora voltando ao Brasil, motivos de saúde, Deus tem um motivo pra tudo, não é a hora 😔
2026-06-05 23:29:24
7
Manuel Granados :
espectacular canción,al igual que la película con Tom, Denzel y Antonio banderas
2026-06-01 05:49:28
5
SHUHRAT :
Наши 90-ые🤔
2026-05-31 15:27:02
7
Cesar Echevarria :
Muy buena película y obvio la canción excelente
2026-06-01 01:03:07
5
aldoricciardi753 :
y para quien no lo sabe ,la película culminó su rodaje sin tema musical y le dieron la misión a Brus por lo q la compuso en un día y todo un éxito
2026-06-01 02:32:41
6
Edin :
Моя любимая песня и прекрасное время было!!!! Тоскую по прошлому!!
2026-06-02 06:36:05
5
JP paC :
Un film et une chanson magnifique
2026-06-01 16:45:50
11
Shell :
Brilliant song.
2026-06-01 14:20:00
13
Cris Macedo :
Amo a canção amo o filme
2026-05-31 01:31:21
5
Philippe Nguyen :
musique d'anthologie pour un chef d'œuvre cinématographique absolu
2026-06-03 16:16:37
5
An Tonio :
The Boss ❤️
2026-06-01 19:05:23
13
snagglepus.com :
BORN IN THE U.S.A.
IN THE STREETS OF PHILADELPHIA 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥THE BOSS!
2026-06-18 18:54:52
5
To see more videos from user @psicossocial07, please go to the Tikwm
homepage.