دا شاي العروسه و جبنة رودس و ماكينة حلاقة vip و كبريت و مكرونة ادم و حاجات تانيه كتير
2026-05-30 14:23:22
6
Mostafa Melba :
وجب التنويه أنا بحب الشاى الكشرى مش الفتلة 😅
2026-05-29 16:19:21
50
Abu Jazzra⭐🦅 :
مين يعرف المشكله الي بين شركه شاي العروسه و شركة مارلبورو للسجاير
2026-05-30 03:36:43
0
ANUBIS'S :
شركة بدوي في الأساس كانوا بيصنعوا معسل صعيدي وهما من سوهاج 👌
ثانيا شاي العروسة تم الاستحواذ عليه من الجيش والشركة
بتصنع شاي تاني اسمه ناندي🥰
حاليا الشركة مركزة علي الجبنه والمكرونة بس للاسف في إنهيار كبير