مش بس حسبتك غلط عشان بالدولار
لأ ده كمان لو شقه ب800 الف سنه 2015، يعني كانت هتبقى 1000 متر ولا حاجه، بعد بحث 5 ثواني على جوجل
و بعد بحث 5 ثواني كمان هتلاقي شقه 1000 متر دلوقتي تعملها من 30 ل50 مليون مستريح
2026-05-30 03:49:35
11
j0k6r :
ليه محسبتهاش بالدهب؟
2026-05-30 16:09:44
5
youelraafat245 :
بس في المقابل انا استفدت بالشقة او بايجار الشقه في الوقت دا كله
محسبتهاش كدا ليه
2026-05-30 16:11:30
4
🅰🅽🅶🅴🅻🅾 :
حسبتك كده على كل السلع لحد بيحول فلوسه دولار
2026-05-31 19:29:49
4
E𝗦𝗦𝗔𝗠🇦🇪||🎧 :
من افضل الناس علي البرنامج فعلا اقتصادى رهيب وشرحه مبسط جدا
2026-05-30 21:51:03
3
𖣂𖣂KERO𖣂 :
انت ليه حسبتها ب الدولار
2026-05-29 21:08:24
11
َ :
ملهاش علاقه ابدا ممكن اشتري ارض في منطقه استثماريه بمليون مثلا المنطقه مسافه ميدخلها سكان ممكن توصل ل20مليون مستريح زي زايد والتجمع وكده زمان ودلوقتي
2026-05-31 09:24:22
4
T - nabil :
ده علشان قيمة العملة قلت جدا جدا من ٢٠١٥ الى دلوقتى علشان الازمة الاقتصادية ، لكن لو اشتريت نفس الشقة فى ٢٠١٥ بمليون جنية النهاردة هتتباع ب ٥ مليون جنية
2026-05-30 21:55:34
4
Himaa :
نسيت تحسب الإيجار يا وزير
2026-06-01 05:02:38
3
Mohamed :
للاسف اشتريت مع وادى دجله. المشروع بقالو ٤ سنين ولسا جبل
2026-06-04 20:01:51
5
Änso.m :
ليه ما حسبتهاش ب الدهب ؟
2026-05-30 17:37:15
4
Mohamed Abdo :
طب ما الدولار قمته بقت اقل كمان يعني حصل تضخم
2026-05-30 19:01:28
4
Domadيos :
لا وليه بل دولار نحسب بل يورو اصل احنا عيشين في المانيا
2026-05-29 21:45:43
6
عصافير بطني بتصوصو :
ماكنش في شقق في ٢٠١٥ ب ٨٠٠ الف جنيه خالص او مئة الف دولار اساسا يا حيلة امك
2026-05-30 07:53:01
3
Abdelrahman |⚡ :
ثالث
2026-05-29 21:04:00
4
Hisham Magdy :
و لو دافع على ٨ سنين بالمصرى كدة الحسبة غلط خالص عشان عدى عليه كذا تعويم 🙏
2026-05-30 02:54:41
3
اوشة على806 :
ولا تعالى على الخاص
2026-05-29 21:57:48
3
خليفة لحسوني// khalifa Lahsony :
صلي علي النبي
2026-05-29 21:04:37
4
🇪🇬♡ 𝐇𝐎𝐎𝐃𝐀 ♡ ✨حوده✨ :
تاني
2026-05-29 21:00:46
4
Chris :
وزير انا اشتريت شقه ٥٥٠٠٠٠ من سنه دلوقتي جيبالي ١٠٠٠٠٠٠
2026-06-16 05:37:57
1
SUB :
شاري شقه ب مليون من 2020 دلوقت بقت ب الوقت الحالي 15 مليون احسب الفرق تعرف ان حسبتك غلط يعني بنوك وشهادات تحسب بالجنيه والعقار بالدولار
2026-06-23 11:19:26
0
Yassa Magdy :
هوا الحقيقه اى حاجه احسن من الجنيه جنوب أفريقيا الشحاته الخربانه ب ١راند =٣جنيه 😂😂
2026-06-03 13:33:23
3
MN99 :
بس احنا قاعدين ف مصر مش أمريكا
2026-05-29 23:03:57
3
SUB :
ليه حسابتها بالدولار حسبتك غلط في غلط
2026-06-23 11:16:57
0
Nasser Seif255 :
❤️❤️❤️
2026-06-05 16:30:11
2
To see more videos from user @ahmed.hisham.banknote, please go to the Tikwm
homepage.