@billa_editz56: Arafat Minhas 5 Wickets on Debut! Pakistan vs Australia 1st ODI Review & Highlights | Shadab Khan...#billa_editz56 #Billaeditz #billaeditz313 #billaeditz900

Billa Editz
Billa Editz
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 30 May 2026 19:03:51 GMT
273870
17680
192
72

Music

Download

Comments

shahbazgondal155
Haider 🤗 :
I love you Allah g🥰
2026-05-30 19:25:16
105
muavia__rajput
Muavia Rajput ❤️ :
Yar koi btay ga ka live match kis app pa a rha h ???
2026-05-31 01:17:56
9
ri_writess7
Imran Khan 804 :
parchi player hai
2026-05-31 09:43:23
3
itxbeauty6573
itx roobi 💖💞 :
bhai Facebook per live aata ha match
2026-05-31 03:35:54
3
nomi_998
noman shaikh :
Sameer minhas ko shadab ki jaga aur Ali raza ko haris rauf ki jaga add kro team m
2026-05-30 22:36:05
11
farooqi.00
Farooqi 00 :
آپ نے سچ کہا
2026-05-30 19:34:07
13
asifalijuttasifal44
Asif jutt :
right bro ❤️good msg tem Pakistan ❤️
2026-05-30 22:44:38
6
umeraish763
umeraish763 :
tm ny kesy khush hona h in sa
2026-05-31 03:27:56
1
moazzam.shah40
Moazzam Shah :
agreed bhatti
2026-05-31 02:09:18
1
sufiyanshahid512
sufiyan Shahid 15 :
cricket live tv aap par arha ha
2026-05-31 03:58:20
1
faddie.aep716
babararian :
si Kaha
2026-05-31 01:06:34
2
meer07nadeem
Nadeem🌊 :
bilkul sai
2026-05-31 01:05:34
0
user8403177611499
خاموش⚜️ :
Abdul samad ko dekhna tha yr. usko t20 me dekhna hai
2026-05-31 02:19:07
2
mubashirwajid759
:) :
Mashallah Allah Pak Mazeed kAmyabiyan dei Pakistanio ko Ameen summa Ameen Ya RabuL ALA Ameen
2026-05-30 21:21:28
1
m_ashfaq_malik_pti
M Ashfaq Malik PTI :
Parchi ha bhai
2026-05-30 23:47:34
0
v.i.p_____sahil5
ᐯᎥᑭ𓍼ོᔕᗩᕼᎥᒪ🇦🇫 :
Australia C team 😂
2026-05-31 06:24:36
0
dani.ki.comedy
Shugli jakat😉 :
bhai agr koi kharab performance karta h or jab dobara Le k ate Hein Kisi ko to Kuch soch samjh kr Le kr ata Hein or AP log unko support Karne ki bajae pehle hi trol Karna shuro kr dete hein😕
2026-05-31 00:54:53
1
aaaakkkkk019
AAAA KKKK :
Bhai aslamualaikum Bhai muje zakat sadqa kherat Allah ki Raza mein madad chaiye mere Malik makan ny warning di 3 month ka rent he sir py koi or thikana b ni he please help me Allah k khazane mein mein kami ni he inshallah Allah apko double Nawazga inshallah apki neki raiga ni jaigi Allah apki har pareshan door Karen Bhai duago rahuga 03032258288 jazzcash account Naam Mohammad shafiq
2026-05-30 20:25:41
1
friendcricket2
HAFB 💗 EDIT👅👀 :
Siddharth Khan ko Nahin honi chahie
2026-05-31 10:09:49
0
zaibi333a
🚬SmOkEr BoOy🚬🖤🖤 :
total parchi bhti sab
2026-05-30 21:25:06
0
To see more videos from user @billa_editz56, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About