Yar koi btay ga ka live match kis app pa a rha h ???
2026-05-31 01:17:56
9
Imran Khan 804 :
parchi player hai
2026-05-31 09:43:23
3
itx roobi 💖💞 :
bhai Facebook per live aata ha match
2026-05-31 03:35:54
3
noman shaikh :
Sameer minhas ko shadab ki jaga aur Ali raza ko haris rauf ki jaga add kro team m
2026-05-30 22:36:05
11
Farooqi 00 :
آپ نے سچ کہا
2026-05-30 19:34:07
13
Asif jutt :
right bro ❤️good msg tem Pakistan ❤️
2026-05-30 22:44:38
6
umeraish763 :
tm ny kesy khush hona h in sa
2026-05-31 03:27:56
1
Moazzam Shah :
agreed bhatti
2026-05-31 02:09:18
1
sufiyan Shahid 15 :
cricket live tv aap par arha ha
2026-05-31 03:58:20
1
babararian :
si Kaha
2026-05-31 01:06:34
2
Nadeem🌊 :
bilkul sai
2026-05-31 01:05:34
0
خاموش⚜️ :
Abdul samad ko dekhna tha yr. usko t20 me dekhna hai
2026-05-31 02:19:07
2
:) :
Mashallah Allah Pak Mazeed kAmyabiyan dei Pakistanio ko Ameen summa Ameen Ya RabuL ALA Ameen
2026-05-30 21:21:28
1
M Ashfaq Malik PTI :
Parchi ha bhai
2026-05-30 23:47:34
0
ᐯᎥᑭ𓍼ོᔕᗩᕼᎥᒪ🇦🇫 :
Australia C team 😂
2026-05-31 06:24:36
0
Shugli jakat😉 :
bhai agr koi kharab performance karta h or jab dobara Le k ate Hein Kisi ko to Kuch soch samjh kr Le kr ata Hein or AP log unko support Karne ki bajae pehle hi trol Karna shuro kr dete hein😕
2026-05-31 00:54:53
1
AAAA KKKK :
Bhai aslamualaikum Bhai muje zakat sadqa kherat Allah ki Raza mein madad chaiye mere Malik makan ny warning di 3 month ka rent he sir py koi or thikana b ni he please help me Allah k khazane mein mein kami ni he inshallah Allah apko double Nawazga inshallah apki neki raiga ni jaigi Allah apki har pareshan door Karen Bhai duago rahuga
03032258288 jazzcash account Naam Mohammad shafiq
2026-05-30 20:25:41
1
HAFB 💗 EDIT👅👀 :
Siddharth Khan ko Nahin honi chahie
2026-05-31 10:09:49
0
🚬SmOkEr BoOy🚬🖤🖤 :
total parchi bhti sab
2026-05-30 21:25:06
0
To see more videos from user @billa_editz56, please go to the Tikwm
homepage.