@maineehwang: #HYUNJIN Biraz içimi dökmek istiyorum, okumak ya da okumamak size kalmış. Gün yaklaştıkça daha da korkuyorum ve stres oluyorum. Bilmiyorum, bu sıralar psikolojim hiç iyi değil. Yaklaşık dört senedir hep korku ve stresle yaşıyorum ve bundan gerçekten bıktım. Pazartesi günü yine aynısını yaşamak istemiyorum ama zorundayım. Artık yargılanmak, dışlanmak ya da ne bileyim insanların bana garip bakmasını istemiyorum. İnsanların daha çok çevremin beni anlamasını istiyorum. Gerçekten çok zor bir dönemden geçiyorum, sanki bütün insanların o zor günü birleşip bana verilmiş gibi hissediyorum. Bir insan bu kadar zorlanır mı ya da korkar mı? Ben korkuyorum. Ailemden almadığım teselliyi başka bir insandan almak daha da zor oluyor. Evet, herkes zor gün geçirir bunu bende biliyorum. Ama herkes @lümüne okuldan nefret etmez. Ben ederim. Sosyal anksiyetem çok küçükken vardı. O yüzden anaokulunda, ilkokulda ve ortaokulda hep içe dönük bir çocuk oldum. Hâlâ da öyleyim. İlk zamanlarda sadece sosyal anksiyetem vardı. Ta ki ortaokula geçtiğim o güne kadar... Ortaokul gerçekten benim için bir travma diyebilirim. Sınıfa girmek için kapının önünde beklerken, sadece o kapıyı çalıp ya da açıp sınıfa gireceğim anda kalbimin sanki yerinden çıkacak gibi atması ve canımı yakması, elimim deli gibi titremesi ya da göğsümün sıkışıp nefes almakta zorlanmam çok zor bir şeydi. Pazartesi günü de bunu yaşamak istemiyorum. Dört senedir bunları yaşıyorum ve okulun yüzünden panik atağım ve sosyal atağım oldu. Son senem olmasına rağmen hâlâ bunu yaşıyorum, hep yaşamış olmama rağmen yine deli gibi korkuyorum. Okulun yüzünden hayattan soğudum. Ailem bilmese de sosyal anksiyete, sosyal atak ve panik atağı olan bir insanım. Bunları ilgi görmek için yazmadım. Sadece insanların beni anlamasını istiyorum. Hesaba biraz ara vereceğim. #straykids #foryourpage #fyp #fypppppppppppppppppppppppp
𝘔𝘢𝘪𝘯𝘦²
Region: TR
Saturday 30 May 2026 20:07:05 GMT
Music
Download
Comments
angel,, :
gozlerım doldu
2026-05-31 12:35:54
8
☺︎ :
Açıklamayı okudum da fazla garip hissettim kendimi. Bir insanın hayatı neden böyle olur ki? Hayatın güzellerle dolsun, mutlulukla yaşa
2026-05-30 20:12:05
9
🎼⋆❄️ 𝓡𝓮𝓿𝓲 ❄️⋆🎼 :
no I get you , your not alone you can take a break from this account and try to focus more on yourself , it must have been hard to go through it when your young till now, we both will get through this , your so strong even if you don't see it I am so proud
2026-06-24 21:36:46
0
minhw :
Bu şarkı beni hep birazcık fazla duygulandırır, Umarım herşey yoluna girer herkes için..🧡
2026-06-14 14:46:17
3
~𝖕𝖆𝖑𝖊𝖊𝖈𝖍𝖔~ :
Bende seninle aynıyım anıyorum seni
2026-06-01 18:31:05
3
SADECEM HAN'𝐇𝐚𝐧ı𝐦. :
SADECEM HAN
2026-06-02 15:47:17
1
𓆩𝘢𝘺𝘭𝘦𝘮✶˚. :
aynısını yaşıyorum
2026-06-11 16:07:58
1
naz :
açıklama repostlama gelebilir mi
2026-06-24 00:29:26
0
minho.nightfall :
Kıyamam sana üzüldüm ya zor dönemden geçmişsin gerçekten üzülme olurmu hayatını güzelce yaşa mutlu ol hep lütfen🥺🫂
2026-05-31 03:57:52
2
.>.>.^ :
açıklamayı okudum bende, yazdıklarında sanki kendimi gördüm, bilmiyorum görür musun yada görmezsin bu yazdıklarımı ama inanki hiç bir şey senden değerli değil, hiç bir şey, bu videonu görmeseydim,kaydirsaydim şuan yazdıklarımla ne değişirdi bilmiyorum ama üzme be kendini, yemin ederimki her şey gelip geçici, her şey, zaten üç günlük duya, ölümlü dunyadayiz yorma kendini, üzme hiç bir şey için,bunlari bir ara kendimede hatırlatmam lazım aslında öyle işte,iyi bak kendine zaten bu hayatta hep iyiler üzülmez mi? bunu kendine hatırlat
2026-05-31 21:09:15
1
ᴍᴀʏ :
umarım hayatım boyunca hep mutlu olursun kaderin sana hep mutluluk getirsin güzelim. kendine çok dikkat et seni seviyoruz
2026-05-31 19:07:17
0
jellyfish :
konusmak istersen hep burada olacagim
2026-05-31 20:49:47
0
yapraksarma :
açıklamanı okudum, sana yardımcı olmak istiyorum. inan ki bende aynı dönemden geçiyorum balım. bana istediginde yazabilirsin💕 her zaman yanındayım.
2026-05-31 08:21:45
0
𝓢ailor “ :
istersen bana yazabilirsin elimden gelebildiği kadar yardımcı olmaya çalışırım
2026-06-02 16:44:20
0
hyjss :
yazmak istersen yazabilirsin pp kardesligi 🩷😭🫰🏼
2026-06-01 19:38:09
0
ᴍᴀʏ :
askim
2026-05-31 19:06:26
0
ζ͜͡ecesxss.𖹭᳢ :
dm'den istediğin derdini anlatıp konuşabilirsin. çünkü çok benzer yönümüz var tabii ki sana kalmış birşey yazıp yazmamak ama yazarsan emin ol dinleyeceğim🙏🏿💗
2026-05-31 11:27:57
0
★𝘕𝘪𝘩𝘢𝘭⁸⁴ :
aglıcam
2026-05-31 13:19:57
0
⭑ :
ilk basta kendini cok sevmelisin.insanları kesinlikle umursamamalısın.inan bana sen çok güçlüsün bu yüzden böyle düsünceleri aklına sokma
2026-06-01 00:59:30
2
To see more videos from user @maineehwang, please go to the Tikwm
homepage.