@i.storyy1: Bir söz bırak🤍#istoryy1 #storylikvideolar📌 #keşfetteyizz #keşfetbeniöneçıkar #keşfetteyiz

𝒊,𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚
𝒊,𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚
Open In TikTok:
Region: TR
Saturday 30 May 2026 21:27:14 GMT
250833
12214
16
596

Music

Download

Comments

mustafatas634
Mustafa :
Beni en çok sen mutlu ediyordun en çok üzende sen oldun 🕊️
2026-05-31 09:41:15
11
mitkogenadiev95
mitkogenadiev95mitkov :
ayriliklar olmasa hayat herkeze guzel😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
2026-06-01 16:25:05
3
20.epbg
Kaderiniz_olurum :
Düşler kurdum bana vermediğin şu aşkı
2026-06-17 20:48:34
1
muhammedali14060
Mami :
nasip değilmiş 😥
2026-06-05 06:18:17
1
ezgionurdxl
♥️ Ezgi Onur ♥️ :
kayıp etiklerimin arasında en çokta çocukluğumu özledim🥀❤️‍🩹
2026-06-01 14:47:41
1
yussufsavur21
yussufsavur21 :
Affet… Bu gece seni sevmekten vazgeçtim. Çünkü seni özlemeye artık tahammülüm yok. Üstelik bir gün her şeyin düzeleceğine olan inancımı da yitirdim… Ne küçücük bir ihtimal kaldı sana dair ne de azıcık da olsa hayalim. Ben yalnızca seni değil, umudumu da kaybettim. Az önce sesini duymak istedim. Cesaretimi toplayıp numaranı çevirdim ama arama tuşuna basmaya gitmedi elim. Yalnızca “alo” demen bile yeterliydi. İyi olduğunu bilmek istedim sadece. Hâlâ oralarda bir yerlerde nefes aldığını bilmek iyi gelecekti. Olmadı… Arayamadım… Sesini bile duyamadığım birini sevmek, her geçen gün biraz daha yormaya başladı beni. Bu yüzden bir kere duyup bir daha özlemektense, hiç aramayıp böylece unutmayı seçtim. Affet, bu gece seni sevmekten vazgeçtim… İsterdim ki şu an seni bu kadar anmışken kulakların çınlasın da hatırla beni… Ara… Seni içimde tam öldürmek üzereyken suçüstü yap bana. Yalandan da olsa halimi hatırımı sor. İstersen sus, hiç konuşma. Ama orada bir yerlerde olduğunu, arada da olsa aklına geldiğimi belli et. En çok şu an ihtiyacım var sana. En çok şu an sarılmanı istiyorum. Sevme beni, inan bana bunun da hiçbir önemi yok. Ama bir zamanlar hiç sevmemişsin gibi davranman üzüyor beni. Buna tahammül edemiyorum. Çünkü bunu hiç hak etmedim. Affet, bu gece seni sevmekten vazgeçtim… Sigarayı bırakmasam ortalama kırk yıl ömrüm varmış. Ama seni sevmeyi bırakmazsam korkarım ki öleceğim. Çünkü katlanamıyorum artık yokluğuna. Çünkü öyle işlemişsin ki iliklerime, seni yetmezliğinden öleceğim. Affet, bu gece seni sevmekten vazgeçtim… Her kalbe bahar gelir ama bazıları çiçek açar…
2026-06-01 17:23:49
4
huseinmustafa530
huseinmustafa530 :
😢😢😢😢
2026-06-12 19:05:02
2
huseinmustafa530
huseinmustafa530 :
😢😢😢😢😢
2026-06-06 20:38:02
2
iliqn.iliew2
Iliqn iliew :
@Suzana Ratkova❤️❤️🫶
2026-06-02 17:24:51
1
user438192133681
Hasan :
🥺🥺🥺
2026-05-30 21:29:18
2
user438192133681
Hasan :
💔💔💔
2026-05-30 21:29:16
2
marinostounias7
Marinostounias7 :
🥰🥰🥰
2026-06-04 14:13:19
0
hilalll257
hilallll257 :
😢😢😢😢
2026-06-03 17:03:03
0
venko.genov
Arif. serko :
🥰😢😢😢😨😰😥😓😱
2026-06-08 07:15:03
0
To see more videos from user @i.storyy1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About