يقول اشاعر:لمن يومها حضنتني بعدين مشينا ليه ماقلت ان دا الحضن الأخير كنت تسبني اخر لحظة جنبك سبني اقولك قد ايه بحبك مهما طال البعاد مش هنسا حبك واشوفك يوم
2026-05-31 22:23:37
14
Rama🎱 :
ما عمري حضنتها لأنها ماتحب الحضن
2026-06-26 01:28:58
2
𝓐.🪽 :
ليه مقولتش انو ده الحضن الاخير؟
2026-05-31 05:49:24
15
S_19 :
بلكتها
2026-05-31 21:30:29
7
🎀 :
ليه!!!!
2026-06-16 23:49:38
2
t :
2026-06-02 01:21:25
2
𓏲 ๋࣭🍧 ࣪ ˖ :
طيب انا الي نهيت العلاقة وابلكتها وا منهارة🙏🏼
2026-06-02 19:48:45
3
àsķ :
ليششش
2026-06-04 11:06:45
2
َ :
سبني أقولك قد إيه وإزاااااي بحبڪ
2026-06-13 14:56:18
1
M :
ستوري
2026-06-02 04:26:10
2
R.👸🎠. :
بلكنييييييييي 😔💔
2026-06-01 06:33:10
5
To see more videos from user @r.rt991, please go to the Tikwm
homepage.