Καλημέρα κ καλό μήνα με υγεία κ χαρές…. Θέλω να σας ρωτήσω ότι αυτό που θα κάνουμε με την κανέλα κ το μέλι σαφώς δεν θα το βάλουμε όλο πίσω στον αυχένα μας , πιστεύω ένα μικρό μέρος μόνο θα χρησιμοποιήσουμε , το υπόλοιπο το πετάμε σωστά ;
2026-06-01 07:00:39
1
jijijzef62w :
🥰
2026-06-19 21:59:23
1
annaf :
🥰🥰🥰
2026-05-31 20:09:31
2
To see more videos from user @faih1976official, please go to the Tikwm
homepage.