قسمت آخر فصل ۶ رو دیروز دیدم...
احساس میکنم تو دو فصل آینده دکستر خیلی به چوخ میره..
درام زیاد داره که فعلا نبینمش؟؟
این روزا اصلا حال و حوصله درام رو ندارم
2026-06-01 11:43:41
2
Mahan Mahan :
بهترین سریالی که تو عمرم دیدم
2026-06-01 08:04:42
6
iliya_editor_f :
peak
2026-06-04 07:17:45
1
marian :
2026-06-06 12:04:18
1
𝓶𝓶𝓪𝓭 :
2026-06-14 07:49:06
1
R :
2026-06-02 05:50:12
1
Omnitrix_edit :
عجب شاهکاری بود ولی...
2026-06-06 01:01:10
1
heymez :
such a king work
2026-05-31 22:18:34
2
sam :
bay harbor gonner
2026-06-03 10:22:25
1
DARKOV :
😭
2026-06-01 00:30:10
2
YasinForever :
🔥
2026-06-01 03:49:52
2
To see more videos from user @aeyzledits, please go to the Tikwm
homepage.