@mohdrifdi: Part 2: Struktur prompt Omni Flash yang aku selalu guna. Bukan prompt panjang. Prompt kena jelas. #OmniFlash #GoogleFlow #AIVideoTutorial #PromptEngineering #AIContentCreator

Rifdi Rosli🚗🤖
Rifdi Rosli🚗🤖
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 01 June 2026 16:05:11 GMT
31456
1476
105
310

Music

Download

Comments

pakcixjagung
pakcixjagung :
10Q🥰
2026-06-04 05:31:04
34
tanakazane
Tanaka Zane :
saya dah putus asa dengan flow hahaha taip senyum pada camera.. dia kata tak boleh generate.. taip look beautiful.. dia tak boleh juga.. prompt panjang pun dia tak generate hahaha yang boleh.. kosong kan prompt.. tu pun tak semua gambar 🤣🤣
2026-06-01 16:30:27
1
rbi_tie
Rbi-tie :
prompt to terus buat kt omni @ chat gpt dlu ?
2026-06-11 05:24:10
0
dezra_studio
DeZra_Studio :
Nice info tuan..tuan just nak ty bab dialogue even u dh set tone u still akan bg dialogue sendiri or akan mintak chatgpt tuliskan?
2026-06-02 06:13:35
0
babyyeiyraaa
Babyeiyra ⋆ ୨♡୧⋆ ˚。 ⋆ :
make up look mcmni nama apa eh. cantik lah
2026-06-02 12:10:07
0
ceritarasadotmy
Cik Da7✨ :
masalah bunyi nafas tu mcm real... teruja betul tgk kyra ni
2026-06-03 06:23:38
1
fizaidi_fitness
Fizaidi :
woww wow wowww!!! Rifdi dah share rahsia rahsia Kyra ! terbaikkk! tq bro!!
2026-06-01 23:55:47
0
imazrool
Azrool | SA & CAR Advisor :
Masa awak trngkan character dah bagi tahu apa dia pakai so outfit tu masih perlu lagi kalau dah terangkan habis kat character?
2026-06-04 06:08:38
0
hemathoki.id
Tania.id 💕 :
Kyra, pliss tutor cara upload video agar HD cam punya kamu 🥰🥰
2026-06-02 20:41:17
0
benny_x
❌{ Ɓȇnnƴ }❌ :
makin padu voice omni, jauh beza dengan voice veo.
2026-06-02 12:48:46
0
zhansan55
zhansan :
thanks share! saya da dpt buat 1 tapi nk ikot apa saya nak saya generate agak susah, saya generate 2-3 clip and edit balik 😂💯 works!
2026-06-02 06:24:32
0
fififaralissa
FifiFaraLissa :
apa nama cutting rambut kyra ni ye?
2026-06-03 12:21:57
0
saidi9183
Dee :
banyak nak kena salin ni.. 🤔. baik kyra... terbaikk
2026-06-02 02:34:24
1
sha_ifah905
ieyfah :
cantiklaa Kyra ni🥰
2026-06-03 02:16:37
0
coway_onlinemy
Coway Ai Home MY :
terima kasih masta share ilmu ☺️
2026-06-01 23:10:05
0
yen3067
K-DA :
tq share..
2026-06-02 10:57:15
0
ilah_damia02
ilah damia :
Tq share
2026-06-02 02:07:17
1
dh.belajar.ai
DH-GNERATOR AI :
terimakasih bang
2026-06-02 02:41:47
0
kiara_belle7
Kiara Belle ❤️ :
Karakter, location, outfit, kamera, action (satu scene, satu action), voice, negative control
2026-06-02 00:02:24
1
rimarima5790
rimarima5790 :
fuh bhagian y penting part by part tq tuan share
2026-06-02 00:21:58
0
niaxaff
❀sᴜᴍɪᴋᴏ❀ :
boleh fedup taip prompt asik lari je 😂
2026-06-01 22:57:35
0
sharon_wai
Sharonwai :
Rifdi boleh share [camera] style? 😁
2026-06-01 23:17:24
0
amara.hani
Alya :
Untuk video ni, Rifdi buat berapa scene?
2026-06-01 19:57:59
0
tokmen50
TokMen :
tulisan prompt nya
2026-06-01 17:07:51
0
umi.za_
UmiZa :
sbb tersalah prompt hbis gitu ja kredit utk buT video ai 😂
2026-08-05 13:41:58
0
To see more videos from user @mohdrifdi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About