چجوری یسریا کنار اومدن
من هنوز امید دارم برمیگرده:)
2026-06-22 19:54:26
6
𝖸𝗎𝗋𝖺 :
منظورشون چیه "قبول که رفته " من تا ابد منتظرشم .
2026-06-22 14:06:31
5
𝖣︎𝖺𝗋𝖺 :
ساعت چهار و نیم صبحه.....
2026-06-02 00:58:18
39
hasti shokri :
من الان ۱۹سالمه و از۱۰سالگی عاشقش بودم هیسونگ رو بیشتر از همه ی ایدلا دوست داشتم الانم پنج صبحه و وقتی این کلیپ رودیدم واقعا دارم گریه میکنم من هیسونگم رو میخواممم.... 😢😢😣😣
2026-06-02 13:22:36
11
star :
هیسونگ بایسم بود💔
2026-06-19 18:00:53
1
Akam :
من به خاطر هیسونگ انهایپنو شناختم🥲💔
2026-06-04 15:46:18
10
maxi :
چی شده ؟
2026-06-02 08:24:30
5
i love TiTi :
کی گفته دارم گریه میکنم
2026-06-01 20:50:58
15
桜 :
مثلا فرض کنید تو یه مصاحبه با گروه باشه. یا تو یه مسابقه یا ایونت بازم کنار هم باشن، ولی این دفعه دیگه گروه نیستن. واسه ی ما انهایپن همیشه هفت نفره میمونه.
2026-06-02 15:44:31
9
ZARI TALA :
مگه میتونه منو از یادت ببره؟....
2026-06-03 06:52:36
8
٭⊹ 𝐿𝑖𝑥𝑖 ⊹٭ :
هیسونگ من برنگشت؟... 💔
2026-06-04 00:53:08
7
테를란🧋♥️ :
دلم براش تنگ شده😭😭
2026-06-03 20:01:02
3
batman :
دیگه دارم نمیتونم:))))
2026-06-02 02:42:28
5
ა𝖾𝗈 :
برگرد توروخدا..
2026-06-02 03:10:32
6
Maniya :
بابا نکن خببببب
تازه برای چند لحظه یادم رفتتتتت😭😭😭
2026-06-03 13:34:23
3
دختر گمشده یونمین...🎒 :
پسرم؛)
2026-06-02 14:58:12
1
ZARI TALA :
گریه کنم یا زوده😭😭😭😭😭😭
2026-06-03 06:52:06
4
HELEN🎀 :
هیسونگ:)))
2026-06-02 16:06:18
1
𝐑ona :
الهییی😭😭😭
2026-06-01 20:30:21
2
𝗟𝗨𝗞𝗜✦ :
هیسونگ عزیزم .
2026-06-01 20:47:32
3
⋆★KIM ASRA★⋆ :
بچممع
2026-06-02 05:15:01
1
⋆★KIM ASRA★⋆ :
هیسونگمو برگردونین
2026-06-02 05:14:31
1
Jihoon's wife💘 :
نصف شبی اشکم درومدددد
2026-06-01 23:41:52
1
𝑀𝑢𝑙𝑡𝑖 𝑓𝑎𝑛 :
دیگه با رفتن هیسونگ یه ترس بزرگ به اسم فن شدن گروه های دیگه ای دارم😭
2026-06-05 20:23:00
0
To see more videos from user @mika_edit27, please go to the Tikwm
homepage.