خدا ره شکر با هم استیم شب آشک خاستم نپوخت ساعت ده زنگ زده گفت وخت بی خانه بنازمش خدا همه مسافران به مادر جانش برسانه 😭
2026-06-16 09:39:43
0
❤️دنیای ❤️بی❤️ وفا❤️ :
همی حالی شکر ده بیرون استم همرای مادر جانم یکجا
2026-06-19 21:13:46
0
warrior313🦅💀⚔️ :
تو فقط میخواهی دل ما ره آب کنی🫤
2026-06-02 19:33:11
0
☆_Mohammad_ Safi_☆🇦🇪UAE🇦🇫 :
الحمدالله روز عید امدم پیشش خدایا شکر🥰🫶🏻
2026-06-03 04:58:27
0
ahmadsharifsediqi5 :
بانو عزیز من از تجربه خودم می گم سفر و زندگی تو اروپا فقط آزادی نیست هزینه و سختی هم داره خیلی ها از دور فقط قشنگیشو می بینن ولی واقعیتش فرق داره آدم باید بر اساس توان خودش تصمیم بگیره نه فقط بر اساس حرف مردم یا رویا قناعت یعنی اینکه واقعیت رو ببینی و الکی دنبال خیال نری موفق باشی 🥰🥰🥰 بانو عزیز
2026-06-02 20:33:57
0
Hazara :
2026-06-23 13:15:38
0
🙈باگول🖤دختر ارباب🙈 :
آشک🥺🥺🖤🖤
2026-06-02 16:46:12
0
🇸🇦V꯭I꯭P꯭(🖤(🅢🅗🅐🅓🅐🅑🇦🇫 :
منتو 🥺
2026-06-14 10:21:04
0
Noori🌈 :
سلام🌷
2026-06-11 04:46:03
0
✈︎آرش ?تنها✈︎ꦹ🇸🇦 🇦🇫 :
کجا هست
2026-06-03 16:49:51
0
Dr 👩⚕️ :
برنج
2026-06-02 14:08:07
0
Hamayun Khan :
همیشه موفق باشید
2026-06-02 01:54:20
0
shokrollahMohammadi :
Shola 🥺
2026-06-01 21:38:43
0
بچکک تنها پنجشیری :
نک گرین میکنم 1سال شده دور استم خاهر عزیزم 🥰🥰🥰🥰
2026-06-28 04:17:06
0
ᬼغزنوی ⑅⃝ᬼᬼ⍣ :
هیچ چیزی فقط پیشم بود خلاص 😞
2026-06-02 00:54:35
0
Omar :
آشك 🙂💔
2026-06-01 22:42:04
0
Ramish Mohammadi :
قابلی پلو
2026-06-19 07:12:48
0
سرخلاص روزگار پهلوان ( عمری ) :
اول خو دیدارش بعد یک تیت
ماش پلو که خیلی لذیز است
2026-06-02 08:59:59
0
nikmohammadqondoz :
۵ سال میشه مادر جانم فوت کرده نبودنش خیلی سخت تمام میشه برم 😭 هر ساعت یادم است حرفای که برم میزد😭 روحت شاد مادر جانم مسافری خیلی سخت میگذرت خداوند ج بهشت ،نصیبت بگردانه مادر جانم😭
2026-06-23 11:42:24
0
To see more videos from user @saadat0321, please go to the Tikwm
homepage.