@necoersin: Hayatımda yediğim en güzel dut veya ahududu artık ne derseniz. Çoban Ahmet amcanın tarlasında ki aşıladığı dutmuş... Geçen sene yaylaya göç sırasında göstermişti çok tatlı dut, olunca gel ye diye, gittim yedim hakikaten bu kadar güzel beklemiyordum. Çocukluğuma döndüm resmen ağaçtan inesim gelmedi hiç 😅 Doğanın nimetleri ne güzel... 💚 Necoyla doğal kal, doğayı seviyorsan takip et.