@necoersin: Hayatımda yediğim en güzel dut veya ahududu artık ne derseniz. Çoban Ahmet amcanın tarlasında ki aşıladığı dutmuş... Geçen sene yaylaya göç sırasında göstermişti çok tatlı dut, olunca gel ye diye, gittim yedim hakikaten bu kadar güzel beklemiyordum. Çocukluğuma döndüm resmen ağaçtan inesim gelmedi hiç 😅 Doğanın nimetleri ne güzel... 💚 Necoyla doğal kal, doğayı seviyorsan takip et.

necoersin
necoersin
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 02 June 2026 10:45:10 GMT
1471
9
1
6

Music

Download

Comments

metobaba061
metobaba061 :
İlk
2026-06-02 16:15:59
0
To see more videos from user @necoersin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About