السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طيب ممكن علاج فشل الكي
2026-06-07 08:15:46
1
مجدي مهران :
عايز صفحتك يادكتور عايز اتواصل معاكي
2026-06-06 16:31:34
3
ameltardi :
دكتورة انا ماشية على النظام من 6شهور وعمري 65 سنة شفيت من القولون والنفخة لكن من مدة عندي اختناق في النوم اشوف دكتور ايه وشكرا
2026-06-03 10:00:30
5
ahmed alabd :
وديه دراسة قديمة جدا تقول نزول الوزن ١٠ % ممكن يصلح السكر لكن العودة للوزن يرجع السكر تاني
2026-06-06 04:47:56
1
nanamn05 :
مين عنده جز أسنان و خف مع النظام ؟
2026-06-09 02:10:46
0
وبشر الصابرين :
ياجمع الدكتوره علي اليوتيوب صفحة اسمها هاتف واعي
2026-06-08 15:50:22
2
محمد السيد :
غاليه يا بنت الغاليين منوره الدنيا الله يبارك لك الله يبارك لك والله العظيم
2026-06-11 15:53:03
3
bakhti :
ما شاء الله الله يرحمك الدكتور ضياء العوضي ويجعل في الفردوس للاعلى من الجنة 🤲🤲🤲🤲
2026-06-03 17:33:37
3
El :
والله انتى قمر واخبارك جميله زيك انا مريضه سمر نوع ثانى ربنا يبارك فى عمرك
2026-06-03 10:28:24
5
Keltoum Bouhenni :
انا عندي ضغط وسكري نوع 2 واشرب دوا فيه حدا يقل لي متى اتوقف عن الدواء انا دخلت النظام منذ شهرين تقريبا وشكرا على الرد
2026-06-04 05:46:34
1
user2029913597544 :
دكتوره أنا عندى ٦٥سنه وعندى سكر من ٣٥سنه وزنى مش كتر ومش هقدر اعمل رياضه لاني عندى شرائح كتير ومشبقدر امشي ممكن تقوليلي اعمل اي واكون شكره جدا لحضرتك
2026-06-06 07:44:43
1
Yara ossama :
اسمها ايه الدكتوره ديه
2026-06-05 05:21:59
0
أم إدريس :
بعد ما يمشي عالنضام يصبح المرء طبيب نفسه
2026-06-16 12:47:17
1
user2349431503571 :
لو سمحتي عاوزه اتوصل معاكي
2026-06-05 08:49:55
0
magdiali46 :
الله يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته الدكتور ضياء
2026-06-05 07:25:37
2
berdy38 :
بس يا دكتورة شوفي سؤالي من فضلك الشخص اللي وزن ناقص كثير و رفيع يعمل ايه
2026-06-06 11:14:35
0
hamdy lotfy :
ممتاز يا دكتوره بس أنا ملاحظ أن الكرش عنيد جدا في أنه يقل حجمه - من فضلك النصيحه مع العلم أنا أتبع نظام الطيبات من حوالي شهر تقريبا
2026-06-03 08:53:57
2
H H :
اولا بارك الله فيكي علي مجهودك
ثانيا رحمة الله علي د.ضياء رحمة واسعة
ثالثا ياريت الناس تكون إيجابية زي الأستاذة
2026-06-03 16:09:17
2
HASSAN EZZAT :
يابنت الناس... بحد انتي محترمة جدا و عندك دين و بنت اصل مشاء الله عليكي تحبينا و تقدمي لنا النصيحة و توعينا من الأمراض ربنا يجعله في ميزان حسناتك.. و يجب علينا أيضا تقديم لحضرتك النصح اتمنى من حضرتك ارتداء الحجاب. انتي تستحقي هذا و اسف اني ممكن اكون ضيقت حضرتك... كل الحب و الاحترام و التقدير
2026-06-04 02:50:31
4
كريم كراته :
السكري نوع ٢ وفهمناه ولكن يجب التركيز على السكري نوع ١ لانه الاخطر
2026-06-15 08:02:34
1
tiha_touha fatiha rharzouz :
بارك الله فيكي اعتقد ات كل الضياءيون والضياءيات بيحبوكس لانك شايلة مشعل العالم الاستاذ الاسطورة ضياء العوضي bless u
2026-06-17 20:23:04
1
Nagat123889 :
انا مريضة سكر النوع الثانى وانا عمرى ٦٢ عام ووزنى ٦٥ ك اعمل اية طبعا مش عايزة اخس اكتر من كدة ؟ الحل أية من فضلك .
2026-06-03 16:44:37
1
Osama Fouad :
انا شاعر ان نظام الطيبات والكلام اللى عليه الآن فنكوش بدل دراسة لان اللى انا بسمعها الان منكم معلومات قديم جدا
2026-06-05 08:30:48
1
To see more videos from user @vitanuova48, please go to the Tikwm
homepage.