@degmesin_6134: #Öyle bir imza attım ki sol YANIMA___Gizli gizli dolaşıyorsun her YANIMDA__ _Öyle bir yazdım ki alnıma SENİ___Taşıyorum gitsende dünyanın öbür UCUNA___ Seni seviyorum çünki yaşamak için bir NEDENİMSİN___ Sevgilerin en güzeli SENİ SEVMEK___ Özlemlerin en güzeli SENİ ÖZLEMEK___ Ve her sabah uyandığımda VARLIĞINI VAR BİLMEK__ __Bi açtın kalbimin KİLİTİNİ___ Seninle kilitledim KALBİMİ <♥️🔐♥️👈#kesfetbeniöneçıkart #pppppppppppppppp #kefeteyizzzzzzzzzzzzzzz #Keseftdestek