@shahidadherbs2: Dah ratus ribu tube terjual ya bayangkan ramai yang suka dengan Sunscreen mama ni. Mudah pakai mudah nak cuci. Boleh baca review tengok apa kata mereka yang dah pernah gunakan

Nur Shahida Mohd Rashid
Nur Shahida Mohd Rashid
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 03 June 2026 01:05:51 GMT
189068
645
33
223

Music

Download

Comments

tak.tauu109
hmmm... :
firstt
2026-06-03 01:09:24
3
rashyra97
notyourmonalisaa :
Sejak saya guna tinted sunscreen dherbs ni, dh tk carik lain dh. Guna minyak aura 7 bunga dgn tinted sunscreen terus glowy muka. Utk lips and cheeks, guna delima lips butter. 💙💙
2026-07-11 08:24:00
3
liaflowe339
Lia Flower :
saya beli kena kna yg fack dah 3 kali😂😂 tolong bg saya link yg btui
2026-07-09 12:29:37
0
shahida7176
shahida7176 :
Betul sngt bagus.. Sy pakai sampai skrg..
2026-08-03 10:11:39
1
nam0.09
Pio :
Dulu krim ne bagus swkarang bul fake malas la
2026-08-05 19:09:34
0
ninameeell
nrnmhra :
saya oda dapat lain jenama bayar mahal rm60 dapat barang harga 5 ringgit..
2026-07-18 09:12:49
0
iqhsnz
dil :
ramai jual yg fake dh.barang klu ok telajak laris mesti ada yg tiru.
2026-07-19 17:31:52
0
piejahgemoy
piejahgemoy :
bole tahan bape jam ye tinted sunscreen ni...
2026-07-19 02:29:35
0
bakers3303
The Baker's Shop :
Datin nak tnya, sunscreen yg sekarang warna apaa, sy nak beli yg mcm datin pegang tu 2 kali dah beli yg ciplak, sy mmng pakai sunscreen yg ni je tk pkai lain dah, kenal bau dan tekstur, beli yg baru ni takda kod qr tu pastu dri cina tpi sma persis bau ja lain😭 suka pakai yg ni tpi tak tau yg ori mna 1
2026-08-06 04:31:48
0
mayyy_lah
Mayyy_ :
pp pregnant boleh guna ke? risau ada bhn yg affected baby. kitanya ada 4 botol lg xguna ni. tau2 pregnant😭
2026-06-03 07:55:23
1
amandaa_.3972
amanda :
sy Oder mc datin pakai.. tp yg ni Smpai
2026-08-18 07:23:51
0
nhurfatihah
Nhur :
nk solat mudah cuci tak?
2026-06-03 06:21:40
1
noon35823
Noon🖤 :
Sesuai ke utk oily sensitive acne prone skin and skin salah xblh klau ada fragrance and oily ingredients
2026-08-01 17:39:07
0
slly221
slly :
done oder sunscreen ngn kopi
2026-08-03 08:30:49
0
meowmeow_0707
myself :
btul Tu luv sgt.....sy yg kulit tentskin pon nmpak sekata ye.....🌹
2026-06-10 05:14:04
0
cikraa9110
JoyShop :
suka sebab helok
2026-08-05 15:37:05
0
amyazura68
Amy Azzura :
datin saya dh order..tp saya dpt lain
2026-07-05 08:50:28
0
normatdesa
NorDesa :
perlu ke pakai pelembab muka sebelum pakai tented sunscreen
2026-07-08 15:20:50
1
miszliyana
Miszliyana :
oily skin boleh ke datin
2026-06-26 04:02:21
0
yoo.yayaya
ya ya 𐙚 :
kalau kuat peluh sesuai tak datin?
2026-07-07 04:51:40
0
meyza806
€iZ@ :
dh bekas ke 4..muka nmpk segar..mmg beza sgt..jeragat pun dh menipis..
2026-08-20 13:41:16
0
sha_3595
Sha :
yg hijau bf mom boleh pakai ke
2026-08-21 16:48:52
0
user4833174230582
Manandang :
Datin nak Tanya bole hilang ke plek hitam pakai suscreen ni
2026-06-16 15:07:11
0
asmara.azmi
Asmara Azmi :
𝚖𝚎𝚜𝚛𝚊 𝚠𝚞𝚍𝚑𝚞𝚔 𝚔𝚎 𝚗𝚒 𝙳𝚊𝚝𝚒𝚗? 𝚑𝚊𝚕𝚊𝚕 𝚔𝚊𝚗?
2026-07-08 07:38:41
0
intanazira_pelamin
intanazira :
😳
2026-07-23 06:21:34
0
To see more videos from user @shahidadherbs2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About