Ceren Moray vibe ı veriyor umarım o oynar. Çoooook seviyorum bu diziyi umarım çok güzel uyarlama yaparlar. Casting aşırı önemli bu dizi için
2026-06-03 21:32:10
196
feva :
benzer bi dizide vardi irem oynuyordu o psikologdu qaliba ama oda kocasi ile ilgili bisey ariyordu
2026-06-03 17:29:15
109
dora :
Çok seviyorum bu diziyi, hem Amerikan hem Fransız versionunu, eğer Amerikan versionu izliyorsan o zaman Fransiz versionu izlemelisin, çok iyi ve farklı❤️
2026-06-03 12:05:10
41
〽️ :
Ebru cündübeyoğlu geldi aklımaa
2026-06-03 21:36:36
50
-AZRA- :
Bu diziye bayılıyorum 3 sezonu sabırsızlıkla bekliyorum
2026-06-04 09:34:28
45
First :
Bu işin babası Patrick Jane. The Mentalist
2026-06-04 03:11:36
54
g00d_g4m3r :
Ben İrem Sak diyorum...
2026-06-04 15:09:18
39
bernodoc.aze :
Galip Derviş’i çok severdim 🥲
2026-06-03 21:21:42
87
haf sa :
Başımın Belası dizisine benziyor ama ... çok ta tutmamış dizi geçen sefer. bilmiyorum tutacak mi bu
2026-06-03 22:39:38
11
mylostnotebook :
yani ne uyarlanırsa uyarlansın 2 saatlik bolumler ve reytingler düşene kadar devam edip diziyi twitterdaki shipçilere göre yazacakları için çok da heyecanlandırmıyor bu haberler
2026-06-04 04:55:39
87
ezgoss :
Baş belası dizisi de çok benziyor ama o biraz daha farklı ilerliyor çok güzel bir dizi izlemediysen onu öneririm harika bir dizi maalesef Türkiye’de harcanan bir dizi ama bütün bölümler o kadar iyi ki
2026-06-03 20:01:36
15
atessayfın :
Pınar deniz abi ya
2026-06-08 17:36:43
0
fenerli girl 💅✨️ :
Demet gül çok yakışır bence 🥰
2026-06-03 22:47:14
28
Ay :
Kesinlikle şebnem bozoklu oynamalı
2026-06-04 05:35:11
17
ıpek🪭 :
asssssiri seviyorum ama tr de bilmiyorum nası uyarlanır
2026-06-03 21:39:08
7
blink-catf :
ben dedektiv dizilerini okadar çok seviyorum bu dizide dahil yani bir solukta bitirdim 1 çi sezonu 2 çi sezonu bekliyordum ama açıkçası beklediyime deymedi gibi 2 çi sezon daha sikici geldi bana ve yarıda bıraktım dizini ama sizi bilemem
2026-06-03 18:06:47
5
orkhan2590 :
bu dizinin kendisi de amerikan uyarlamasıdır. orijinali fransız yapımıdır
2026-06-05 16:17:16
2
İrem Ekremci :
Eda Ece olabilir gibi yaa
2026-06-04 14:35:26
3
user2367889 :
Bade İşçil olmalı başrol kesinlikle sert görüntüyü tek o veriyor
2026-06-06 07:24:39
4
𝐒𝐚𝐦𝐝𝐚𝐞𝐱𝐜𝐜 :
net olarak eda ece oynamalı bu arada
2026-06-04 06:45:38
1
エスラ_5₍⸍⸌̣ʷ̣̫⸍̣⸌₎ :
çook severrimmm umarım türkiyede güzel uyarlanırr
2026-06-04 12:58:25
4
Efe Sipahi :
En sevdiğim dizi haber gerçekmiii
2026-06-04 12:22:13
2
beyzanur :
üçüncü sezonu bekliyorum ben keyifle izlenen bir dizi ya
2026-06-04 11:46:18
1
To see more videos from user @ovzge, please go to the Tikwm
homepage.