abi ben hepsini denedim bok gimi ne karpuz nede kola falan tadı gelmiyo🗿
2026-06-23 18:07:00
1
💚Hilsu💜 :
xiyar ve şekeri denedim olmadı azıcık oldu
2026-06-17 18:12:40
3
CİHAN :
:OLAY= 3 yıl önce hic unutmuyorum dedemle oturuken dedem su istedi tamam dedim suyu götürdüm yanına oturdum ve bana dedi ki bi gün insanlar senin yorumunu okuyarak zaman kaybedecek
2026-06-19 18:12:36
2
Ensar Epgüneş :
abi o şeker mi
2026-06-24 16:35:59
0
Nilüfer Karakaya :
elma+portakal=ananas
2026-06-24 15:40:04
0
Cezdel :
elraenn sponsorlu😂
2026-06-24 06:45:16
0
𐙚:✮໑:✬ :
Proje misin abii😨
2026-06-23 01:10:52
1
... :
ana dediği yere kadar yabancı sanmıyordum la
2026-06-20 15:21:33
2
repost :
aga domates ne alaka çilekle
2026-06-23 09:40:03
1
Seyran❤️Ferit :
iiiiilllllkkkkk
2026-06-03 16:31:17
0
DM|RÜZ :
abi hıyarla ketçap dene pizza tadı geliyo
2026-06-13 12:06:40
4
𝓨𝓪𝓰𝓶𝓾𝓻★ :
yeşil elma ve tuzu dene erik tadı geliyor
2026-06-19 19:15:07
1
özge :
Elmayla cevizi yeyince ananas oluyor
2026-06-04 13:08:00
3
🤍 :
İlkkkk
2026-06-03 16:31:13
0
jansetsu :
Tarçın limona şokum şu an
2026-06-03 18:13:03
1
Юсиф🇦🇿❤️ :
@Aleyna:yorum lar neredeᅟᅟᅟᅟᅠᅠ😁⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟ
ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟ
ᅠᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠ⠀ᅠᅟ
2026-06-25 12:09:49
0
42yusuforuç :
Kola hariç hepsin inandım
2026-06-23 15:14:30
0
TGO33 :
Abi bana hiç objektifsin gibi gelmedide gene olsun
2026-06-25 11:03:45
0
ner :
reis karışımların o tad olduğuna emin misin
2026-06-24 19:40:22
0
𝕿𝖔𝖈𝖆 𝕭𝖔𝖈𝖆 𝕬𝖗𝖞𝖆🫶🏻 :
size tarif kolayla çekirdek
2026-06-23 19:46:06
1
Zehra_08 ✨️🪩 :
abi (ekşi) kayısı + tuz =limon mükemmel
2026-06-24 15:21:33
0
⚯͛ :
abi panini nerdee?
2026-06-03 17:35:20
0
To see more videos from user @sefakeskinn, please go to the Tikwm
homepage.