@0kilometre.music: #fyp #video #turkey #keşfet #viral

error
error
Open In TikTok:
Region: TR
Thursday 04 June 2026 15:59:00 GMT
141456
7609
42
803

Music

Download

Comments

enaytullahhabibi
عنایت الله حبیبی :
❤️❤️❤️
2026-06-04 16:13:32
5
user88370141794264
امیدالله پهلوان :
👑👑👑
2026-06-05 03:53:26
5
damlaa898
damla akyol :
❤️❤️
2026-06-05 08:53:50
5
user2927870041997
محمد كردي :
😳😳😳
2026-06-05 11:29:51
5
muhammed.reit4
Muhammed159 :
🥰🥰🥰
2026-06-06 11:19:14
5
user3518819455029
نثار احمدخالقی :
🥰🥰🥰
2026-06-07 21:35:08
5
hayabusa.kral
HAYABUSA KRAL :
2026-06-04 18:00:39
4
kendiefsanem
KendiEfsanem :
yara almamış halimi öyle çok ozledimki
2026-06-11 06:51:00
4
bahozswiss
BahozSwiss :
Bu şarkının ismini yazsana bana
2026-06-10 13:09:22
4
can180364
can :
bir kız var beni benden aldı 🥰
2026-06-09 19:56:31
4
.m.m3194
❤️ M ❤️ M ❤️ :
👍👍👍
2026-06-04 19:33:45
4
karabelam326
KARA GOZLUM👉♥️👈I :
🥰🥰🥰
2026-06-07 15:59:07
3
user8003518187999
Hamide kırbuga :
👍💯💯🔥👑
2026-06-07 03:13:24
3
gbahar.yldz
YUSUF.YDZ 73 :
çok güzel yapmış
2026-06-10 17:38:25
2
mer.kartal0172
Ömer Kartal0172 :
🥰🥰🥰❤️❤️
2026-06-11 06:54:00
2
nedim_beq01
müdür :
@müdür::Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok acıyor... ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın. Bu bir veda. Sessiz, yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda... Seni, içimden geldiği gibi sevmiş olmanın hüznüyle
2026-06-13 19:08:29
2
emine_benlik7373
Emine benlik :
Cahit baş kent
2026-06-14 16:07:17
2
perikizi1246
perikızı :
sarkinin adini bilen lutfen yazsin
2026-06-17 12:51:16
2
gulcan3073
gulcan3073 :
👍
2026-06-22 05:12:12
1
sevmedilerki2727
🇹🇷͜͜͡͡✯ 𐱅𐰇𐰼𐰜🐺ADEM :
👍
2026-06-21 08:02:22
1
gyleryaman
Gyleryaman :
Cahit baş kent
2026-06-20 22:39:49
1
user1077408241181
خدایار جلیلی :
🥰
2026-06-19 16:04:37
1
ramazankuran38
Ramazan Kuran :
amue
2026-06-19 11:58:06
1
To see more videos from user @0kilometre.music, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About