اتفق ان البيزا والساندوتشات كويسههه جدا بس في الفرع الجديد معدوش بينزلو صوصات Free + المكان حلو اويييي اوييي اوييييي بس في مقابل ان جودة الاكل بقيت متوسطه
2026-06-08 16:22:45
0
𝒞𝑒𝓁𝒾𝒶 ᥫ᭡🇪🇬🇸🇦 :
تحففففه♥️
2026-06-05 23:24:06
0
R| ريم :
اخر فترة بقى سئ
2026-06-07 11:16:47
0
Jena ahmed :
Tohfaaa🥰
2026-06-04 18:55:08
0
ᥫ᭡𝑹𝒂𝒘𝒂𝒏 :
هو خارج التقيممم الصراحه
2026-06-04 23:30:05
1
منى الشربيني :
جودة الاكل هناك قلت جدا وبقا من أسوء المطاعم للأسف
2026-06-06 18:14:30
0
♥ :
وجبة كرانشي تشيكن كام؟
2026-06-04 20:34:37
0
Abdallah Mohamed :
فين المكان
2026-06-05 15:21:53
0
.. :
المكان فين
2026-06-04 20:49:42
0
Basmla Ahmed :
اكله جميل جدا فعلا 🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-04 18:51:49
0
Nono🔥 :
2026-06-09 09:26:12
0
^ 𝑆𝒪𝓁𝓁𝒪🥀🇩🇪 :
✨Bremer الأصل ✨
2026-06-04 21:37:10
3
Mohamed abas :
تحيه للي طالب سموكد كرانشي ياريت يسبلي معلقه
2026-06-05 01:15:06
0
bushra💌 :
الكوردن بلو جربته و كان مزيت جدًا و مقدرتش أكمله و الخدمة في الفرع الجديد سيئة جدًا و أكله عادي و أقل من العادي كمان بصراحة
2026-06-05 10:44:00
1
رنا دماغها مريحها🥱 :
اكله وحش اوي
2026-06-04 23:26:47
1
☠️🏴☠️الديزل ابو يوسف🏴☠️،☠️ :
معتش بقي وحش جدا اقسم بالله
2026-06-07 23:01:59
0
🌟المستشار القانوني محمد خليل✅ :
اول مرة روحت كان تحفه بعد كدا بلح
2026-06-06 09:44:49
0
To see more videos from user @mohamedahmed867, please go to the Tikwm
homepage.