bro finn should've been the main character or the jedi
2026-06-05 02:06:01
4096
Lemon0 :
Bro made the sequels look good
2026-06-05 01:04:22
5297
thomas_haddad :
“TRAITOR”
2026-06-06 16:25:35
386
emily✨ :
Finn had so much wasted potential that is so unfair
2026-06-05 15:07:34
566
Jose Alejandro :
si finn hubiera sido el jedi de las secuelas creo que ubieran salido mucho mejor no 😅
2026-06-05 16:25:08
1432
Nicholas😁👍 :
Finn had more aura in that moment then Ray ever did
2026-06-05 18:19:12
399
Pluto :
Making him a Jedi and Rey fall to dark side would be cheap yes, but it would’ve been better than “palpatine somehow returned”
2026-06-06 15:49:45
46
Breno :
Finn teve um potencial desperdiçado absurdo
2026-06-05 23:18:17
75
yo :
Este edit hace parecer bien el bodrio de trilogía ese xd
2026-06-07 13:08:30
17
Mrmichus :
debimos tener 2 jedis en esa saga, tanto Finn como Rey pudieron ser Jedi perfectamente
2026-06-06 00:33:51
75
triz :
Finn merecía ser portador de la fuerza y no Rey
2026-06-06 16:45:19
115
Derlis Veliz10 :
Finn el personaje con mas potencial desperdiciado ya teníamos a los buenos que se pasaban al lado oscuro, no hubiera estado mal al revés
2026-06-06 03:34:28
18
oscar :
uvieses preferido mil veces que sea Finn el que controle la fuerza en vez de rey
2026-06-05 19:53:40
19
mango_fiesta☑️ :
бред диснеевский за канон считать не будем мы
2026-06-06 17:53:01
105
Shimmer :
Дисней калище
2026-06-06 08:06:19
15
dv :
Neto do dart só perdeu por roteiro
2026-06-05 22:08:00
9
Eli 🕷️ :
I would have given anything for Finn to have been a Jedi alongside Rey, a Stormtrooper turned Jedi would have been amazing, how did they fumble that so bad????
2026-06-09 12:20:20
7
𝙊𝙗𝙞 𝙒𝙖𝙣 :
Peak villain in such a mid movie 😭
2026-06-06 15:44:05
15
To see more videos from user @kael.cinema, please go to the Tikwm
homepage.