Baru try arini xda la cirit beryyy just dia akan bt kita membuang every morning which is good 😅 sama gak mcm kita mkn fiber.. sapa kurang mkn buah san aayur2 tu boleh ambik ni sebagai alternative 🥰
2026-07-13 06:55:31
1
Teahh🎀 :
bgus ni utk kesihatan
2026-06-05 13:54:47
1
Azlianamira❤️ :
Yg ni mmg bgs utk kesihatan usus & penghadaman
2026-06-05 12:50:47
1
moon❀ :
Bagus ni utk kesihatan dalaman😍
2026-06-05 14:08:33
2
shibu :
dia buat berry berry tak wakk😆
2026-06-05 16:36:33
1
Sakura@blossom :
bagusnya consumes ni utk penjagaan usus..sgat recommended ❤️❤️🥰
2026-06-05 07:39:32
1
rantrate :
Love yang niiii, rasa pun sedap
2026-06-05 09:42:38
1
Neh Suka Racun :
elokk utk lawas ni😍
2026-06-05 15:30:19
1
Mama 4A :
Bagusss ni
2026-06-05 12:53:20
1
Aisy_Shop :
Bagus amalkan nii🥰
2026-06-05 03:38:46
1
mizshue :
Dia rasa apa sisss
2026-06-05 03:28:53
1
myazara26 :
bgus probiotik nii 🥰🥰
2026-06-05 02:36:26
1
Cikza.Shop :
mmg bagus nii xsgka sini lg murah 🤩👍
2026-06-05 11:56:05
1
zahyan :
bagus amalkan ni
2026-06-05 02:24:58
1
izzah✨🇵🇸 :
kalau susah nak membuang tu memg elok ni
2026-06-05 10:50:30
1
ct :
Bgus amal ni.. 👍👍👍
2026-06-05 03:08:42
1
Rina :
Best ni
2026-06-05 02:47:32
1
Wanita Cerdik :
Baguss ni untuk kesihatan usus 👍👍👍
2026-06-05 02:40:12
1
fyrahfauzi🌸 :
Tgk dh rmai consume ni skrg😍
2026-06-05 15:05:14
0
KEPUUUK :
Mudah nak membuang ,, bleh turun berattt minumm ni
2026-06-06 08:49:10
1
Tok Ma Salmi :
2026-06-05 16:32:45
1
Matchastrawberry🍵🍓 :
Bagus
2026-06-05 12:38:10
2
Ra_raa98 :
kalau tengah ttc boleh ke nak consume ni ?
2026-06-15 03:27:03
0
Najla_Shopify :
bagus nihh😍
2026-06-07 01:09:41
0
n_honeyy🎀 :
Bagus amalkan untuk penghadaman👍
2026-06-13 06:58:47
0
To see more videos from user @szzarra, please go to the Tikwm
homepage.