Olm hoyo zaten animate edemediğimiz için kısalttık demedi ki siz neyi savunuyorsunuz
2026-06-16 15:13:07
3
Ares/Mars :
koskoca şirket o animasyonu yapar
2026-06-05 13:33:23
60
Nilミ★ :
Yeni eteği kapkek kılıfı gibi Ağlicam
2026-06-15 19:21:37
7
★𝓵𝓲𝓵𝔂~★ :
abi aslında hepimiz itiraz etsek bunun çözümü bulunur ama millet milyar dolarlık sirketi ve gooner fandomunu korumakla daha çok ilgileniyor
2026-06-12 14:40:12
1
1488_67gazan :
Bunların normal animasyonları yokki
2026-06-17 13:43:35
0
gaming :
mihoyo yapa biliyordu🥀
2026-06-06 08:41:50
6
VSR - nusret :
milyar dolarlik sirket o animasyonu yapamiyorsa batsin beter olsun
2026-06-22 18:36:12
1
Dray :3 (#1 Draco's Husband!!) :
O karakterlerin gameplayleride tasarimlarida kotu. Hayir hoyoyu savunmuyorum ama Sandrone'un eteginin kisalmasi bir yandanda lore ile baglantili diye bir sey demiyorum
2026-06-06 11:26:56
5
dolma🦦 :
Daha neyin kavgası bu fanservice icin yaptıkları belli zaten
2026-06-23 16:07:36
1
★ 𝐅𝐮𝐫𝐢𝐧𝐚 ★ :
Sandrone sayesinde oyunu öğrenmistim ben💔
2026-06-06 21:36:47
1
yumusan5 :
Olay snimwsyon değil anlayın artık sandore olduğu için yeniden bir doğuş olacak yeniden tasarlandı kendisi bu yüzden
2026-06-06 06:44:07
7
Limonn :
İşleri bu zaten🥀
2026-06-17 11:30:29
1
kira :
bence sandrone nin attack sırasında durus sekli yuzunden olabilir ama kesinlikle bu kadar da kısa olmasına gerek yoktu..... AYRICA PULONIA NERDE
2026-06-16 08:49:18
2
Shalwyy :
desene birader paraistiyommk
2026-06-06 08:13:43
1
ॐ :
Tabi canım milyar dolarlık şirket buna niye fazladan mesai harcasın ki zaten
2026-06-25 15:09:18
2
★𝓵𝓲𝓵𝔂~★ :
1.x,2.x karakterleri btw ve o zamana göre elbise animasyonuda çok tatlı ve güzel duruyp
2026-06-12 14:38:44
1
𝑝𝑜𝑎𝑐𝑎𝑦𝑎𝑛𝑎𝑘𝑙𝑖𝑦𝑖𝑚 :
citlalinin eteği daha zor
2026-06-09 12:47:28
1
sirin5😹 :
Noelle mükemmel
2026-06-07 13:02:54
4
꧁♡︎꧂ :
linçleyecek şekilde yazmayacağım sandrone meselesi açıkça belli zaten etek boyuna bakıp duruyorsunuz hiç lore halini düşünmüyor musun sandrone dottore ile savaşmamızdan önce arlecchino ya demişti zaten bir kişi var fontaine de eğer bende bir sorun çıkarsa ona gönderin demişti sandrone neredeyse öldükten sonra fontaine ye gönderilip tamir edilmişti elbiseleri de haliyle fontaine modasına uygun farketmediniz mi playable karakterlere bakın chevruse gibi karakterlere pulonia zaten hurdaya çıkmıştı onu yapan kişi yani sandrone nin ustası zaten öldü ondan pulonia nın tamir edilmesi imkansızdı kimse nasıl yapıldığını bilmiyordu ondan sandrone büyük ihtimal yeni robot tasarladı yani şuanda gördüğümüz kadın robotu, hem sandrone de robot ama yanındaki robotun etek boyu uzun yani pek bir fark yok hem fanservice yapmazlarsa şirket nasıl para kazanacak? çoğu işin arkasını düşünmeden yargılanmasını sevmiyorum aynı şeyi varesa ya da yaptınız nerde o varesa haterları hepsi sustu, pulonia ise hurdaya çıkmıştı kendisi de savaşta vardı pulonia yı üreten kişi yani sandrone nin ustası çoktan ölmüştü ve başka kimse robotun çalışma prensibini ve sistemini bilmiyordu bu yüzden tamir edilemezdi sandrone tamir edildikten sonra büyük ihtimalle kendine yeni robot yaptı bu robotta şuanda gördüğümüz kadın robot bunun da dışında hoyoverse hiçbir zaman uzun etek animasyonu yaparken zorlanmadı sandronenin yeni robotununda eteği uzun ve zaten sandrone de robot sandrone ye de yapılabilirdi ama farklı kişiler tarafından yapıldı fanservice gacha oyunlarında her zaman olacak savunmaya devam edeceğim lore okumayı mı geçiyorsunuz? onu da geçtim birkaç fontaine li karakterin eteğinin uzun olması ve sandrone ın eteğinin kısa olmasının alakası yok tabiki satılması için kısa etek seçeceklerdi lore zaten uyumluydu, kısa kız karakterlere uzun etek yakışmıyor emilie yada birçok uzun boylu denebilecek karakterlere uzun etek uyuyor sandrone ın tasarımı daha da kaliteli yapılması lazımdı ben yüzdeyüz alacağım karakterin eteğinin boyu değil karakteri hoşuma gidiyor :3 karakter mekaniğinin başka karakterlere benzemesinin bir cevabı yok karakteri azıcık daha yüceltelim tüm hepsini birleştirmişler gibi.
2026-06-06 10:20:35
2
🌙|𝑨𝒎𝒂𝒓𝒊𝒔*:・゚ :
Sandrone Fontaine'li olduğunu için (kendini yapan kişi bir Fontaine'li yani kendiside fontaine'li) Fontaine tarzını kullanmışlardır hani Navia ve Furina'nın etekleri'de öyle ya
2026-06-06 05:02:50
2
To see more videos from user @nairanchan, please go to the Tikwm
homepage.