@batil_remover_1.0: علامہ احسان الٰہی ظہیرشہیدرحمہ اللہ🫀🔥 #allamaahsanilahizaheer #viralvideo #unfreezmyaccount #foryou

𝘽𝙖𝙩𝙞𝙡_𝙍𝙚𝙢𝙤𝙫𝙚𝙧
𝘽𝙖𝙩𝙞𝙡_𝙍𝙚𝙢𝙤𝙫𝙚𝙧
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 05 June 2026 18:14:45 GMT
43812
9214
359
444

Music

Download

Comments

ahadsalafi.313
ᴹᴿ°᭄Ahad࿐•🤍✨ :
الحمداللّٰہ اہل حدیث ہوتے ہوئے امام ابو حنیفہ رحمہ اللّٰہ کی دل سے عزت کرتا ہوں الحمداللّٰہ
2026-06-06 15:28:25
121
basheer.ahmed2904
❀❀ابـــن رفـــــیـق❀❀ :
میں دیوبندی لیکن میں کہتا ہوں واہ حسن الہی صاحب
2026-06-07 13:56:00
69
abdullahgujja781221
شجاع گجر gujara :
بلکل غلط نہیں ہے 🥰🥰🥰 اللّٰہ تعالیٰ آپ کے درجات بلند فرمائے آمین ثم آمین
2026-06-06 09:29:21
37
saimmmmmm_
Saim Ali :
اور جو امام ابو حنیفہ رح سے محبت کرتا ہے ہم بھی اس سے محبت کرتے ہیں ، جسسکے عقائد بھی امام ابو حنیفہ رح جیسے توحیدی ہوں ، علامہ احسان ظہیر 🥰🥰🥰
2026-06-07 12:31:01
32
birds_offline
ₛₒₗᵢₜₐᵣy Bᵢᵣd 🦅 :
Sohna Pyara yadhi da
2026-06-08 06:53:59
1
asadmasood90
Asad Malik :
الحمدللہ اہلحدیث
2026-06-07 05:01:18
12
mudassir136
👑MUDASSIR GUجAR🔥 :
بیشک اہل حدیث ہی اہل حق ہیں ❤️🥰
2026-06-08 03:11:07
22
happylifewithout0
الجھے مزاج کا سلجھا لڑکا :
:الحمداللّٰہ اہل حدیث ہوتے ہوئے امام ابو حنیفہ رحمہ اللّٰہ کی دل سے عزت کرتا ہوں الحمداللّٰہ
2026-06-08 11:16:37
5
zakiullah016
Zakir Khan chagharzi :
اللہ تعالیٰ درجات بلند فرمائے
2026-06-07 09:36:18
9
abdullahtaha93
Abdullah Taha :
امام ابو حنیفہ 🥰💯
2026-06-21 14:03:21
2
muhammadataullah125
Muhammad Ataullah :
علامہ احسان الٰہی ظہیر شہید رحمۃ اللہ علیہ نے شیخ القرآن مولانا غلام اللہ خان رحمۃ اللہ علیہ جیسی ہستی کے ساتھ شانہ بشانہ مل کر توحید وسنت کام کیا اللہ تعالیٰ مغفرت فرمائیں آمین
2026-06-08 15:48:13
8
abulhasan7801
abulhasan :
اللہ تبارک و تعالی ان کے درجات بلند فرمائے
2026-06-07 17:21:51
6
m.ab.maan_jutt_13
M.AB;maañ_ 13 :
سرمایہ اہل حدیث 💞💞💞
2026-06-07 16:31:07
5
abu_bakkar120
abu bakkar :
امام اعظم ابو حنیفہ رحمت اللہ علیہ زندہ باد
2026-06-07 01:31:52
8
umarkhanm399
Baloch khan جمعیت کا شہزادہ :
ماشاءاللہ بہت ہی اعلیٰ❤️اللہ تعالیٰ حضرت کے درجات بلند فرمائے❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️یہ انجینئر صاحب کو ایک بار سناؤ
2026-06-07 15:47:05
5
asadmasood90
Asad Malik :
اللہ تعالیٰ درجات بلند فرمائے آمین یارب العالمین
2026-06-07 05:03:20
5
newstime58
خبر ٹائم :
امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ علیہ ❤️❤️❤️
2026-06-08 18:51:22
2
husnain143khan
حسنین خان :
اللہ درجات بلند فرمائے
2026-06-08 11:15:32
2
inayatullah.siddi1
Inayatullah Siddique :
ماشاءاللہ
2026-06-08 08:13:51
3
bilalmustafa90060
Bɪʟᴀʟ Mᴜsᴛᴀꜰᴀ 🖤 :
Alhamdulillah
2026-06-08 03:14:10
3
m.talha.umeir.shah
shah g 188 :
Masha Allaha
2026-06-07 10:49:55
2
asadmasood90
Asad Malik :
ببر شیر ❤️
2026-06-07 05:03:09
2
To see more videos from user @batil_remover_1.0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

أحيانًا لا نحتاج إلى بداية جديدة، بل إلى مساحة هادئة نستوعب فيها كل ما حدث. نواصل السير في حياتنا، ننجز، ونبتسم، ونؤدي ما علينا، حتى يأتي يوم لا يحدث فيه شيء استثنائي، ومع ذلك نشعر أننا لم نعد نملك المساحة الكافية داخلنا. ويتملكنا شعور واحد، وهو ترك كل شيء، ورغبة شديدة في الذهاب إلى مكان بعيد، تاركين وراءنا كل ما يربطنا هنا. مش هروب، على قد ما هو احتياج لإعادة ترتيب كل أمورك. بتبقى شبه اللي فضل متوصل بالشاحن طول حياته، وبيجي عند نقطة معينة خلاص مش قادر، محتاج يفصل ويُفضّي طاقته. لأن حتى لو أنت مش بتمر بحاجة صعبة دلوقتي، لكن في حاجات كتير جواك اتركمت ومخدتش وقت كفاية إنك تتعامل معاها. فبقيت زي اللي بيفتكر الماضي، وعايش الحاضر، وشايل هم المستقبل. والحقيقة إن الإنسان ميقدرش يعيش كده، مهما كان بيستحمل وبيحب يشوف الحلو في حياته. فلما يجيلك الصوت ده، اسمع له، علشان دي يمكن تكون الإشارة الوحيدة اللي لسه فاضلة علشان تنبّهك لنفسك، وتخليك تقدر تكمل الباقي. #هواجيس #فيروز
أحيانًا لا نحتاج إلى بداية جديدة، بل إلى مساحة هادئة نستوعب فيها كل ما حدث. نواصل السير في حياتنا، ننجز، ونبتسم، ونؤدي ما علينا، حتى يأتي يوم لا يحدث فيه شيء استثنائي، ومع ذلك نشعر أننا لم نعد نملك المساحة الكافية داخلنا. ويتملكنا شعور واحد، وهو ترك كل شيء، ورغبة شديدة في الذهاب إلى مكان بعيد، تاركين وراءنا كل ما يربطنا هنا. مش هروب، على قد ما هو احتياج لإعادة ترتيب كل أمورك. بتبقى شبه اللي فضل متوصل بالشاحن طول حياته، وبيجي عند نقطة معينة خلاص مش قادر، محتاج يفصل ويُفضّي طاقته. لأن حتى لو أنت مش بتمر بحاجة صعبة دلوقتي، لكن في حاجات كتير جواك اتركمت ومخدتش وقت كفاية إنك تتعامل معاها. فبقيت زي اللي بيفتكر الماضي، وعايش الحاضر، وشايل هم المستقبل. والحقيقة إن الإنسان ميقدرش يعيش كده، مهما كان بيستحمل وبيحب يشوف الحلو في حياته. فلما يجيلك الصوت ده، اسمع له، علشان دي يمكن تكون الإشارة الوحيدة اللي لسه فاضلة علشان تنبّهك لنفسك، وتخليك تقدر تكمل الباقي. #هواجيس #فيروز

About