Bir gün buraya bunları yazacağım hiç aklımın ucundan geçmezdi. Ama yarım kalan bu hikâye, belki tıpkı bana olduğu gibi birilerine de ders olur.
Seni affetsem bile adını duyduğumda içimin sızlaması kolay geçmeyecek. Çünkü ben sana sadece zaman vermedim; en saf duygularımı, hayallerimi ve yıllarımı verdim. Tam 5 buçuk yıl boyunca aramızdaki tüm engellere rağmen savaş verdim. Sana inanıp güvendim, bir gün her şeyin düzeleceğine kendimi o kadar inandırdım ki, sonunda kendi hayatımı bile unuttum.
Ama sıra sana geldiğinde, ilk vazgeçen sen oldun. Oysa bana “Senden asla vazgeçmem” diyen de sendin. Her seferinde korkularının arkasına saklandın, bir bahane buldun. İşler ciddiye bindiğinde ise korkularına yenilip beni yarı yolda bıraktın.
Şimdi dönüp bakınca geriye sadece yarım kalmış bir hikâye, tutulmamış sözler ve içimde kapanmayan bir kırgınlık kaldı. İnsan en çok da uğruna savaştığı kişiye yeniliyor.
Ne olur, bir gün birini severken karşı taraftan gerçek bir adım görmüyorsanız, siz de kendi hayatınızdan vazgeçmeyin. Çünkü insan bazen en büyük yarayı, en çok güvendiği kalpten alıyor.🌼🦋 (H.T.)
2026-06-17 07:28:11
16
𝐱𝐂𝐚𝐧𝟕 𝐫𝐱𝐬𝐭 :
hikayem nasıl 10% puan lari alalimmmm
2026-06-15 09:24:25
1
Ferhat Cengiz :
yüzüne gülen herkesin dostu değildir oyrendim
2026-06-21 18:13:24
1
Eymen SOMER :
Camiye giden herkes iyi değildir mapusta yatan herkes suçlu değildir yüzüne gülen herkes dostun değildir vesselam 👋
2026-06-17 17:23:42
3
Adem Hezenci :
🙏🙏🙏
2026-06-11 19:12:35
1
『𝐈̇𝐁𝐎 𝐓𝐀𝐍』 :
@ÖMER TAN
2026-06-19 20:25:54
0
FATİH BABA :
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
2026-06-19 14:29:20
0
Hasan Karadeniz :
👑👑✨
2026-06-21 08:50:51
0
To see more videos from user @_sessizsokak, please go to the Tikwm
homepage.