Seni unuttum demek isterdim ama bazı insanlar unutulmuyor. Gün içinde her şey normal gibi geliyor ama gece olunca insanın içine çöken o boşluk var ya… işte orada hâlâ sen varsın.
En çok da yarım kalan şeyler can yakıyormuş. Söyleyemediklerim, sarılamadıklarım, son kez bile bakamadığım anlar… Hepsi içimde kaldı. Bazen durup eski mesajlara bakıyorum, sonra kendime kızıyorum ama yine de seni özlemeyi bırakamıyorum.
Belki artık hayatında değilim, belki beni çoktan unuttun ama ben hâlâ bazı şarkılarda seni buluyorum. Bir yerde adını görsem içim tuhaf oluyor. Çünkü insan en çok alıştığı kişiyi kaybedince eksik hissediyor.
Sana kızdığım zamanlar oldu ama hiçbir zaman kötü olmanı istemedim. Ben sadece biraz daha kalsaydın istedim. Çünkü bazı insanlar gidince sadece bir kişi gitmiyor… insanın içindeki huzur da gidiyor.
Şimdi iyiyim diyorum herkese ama bazı geceler hâlâ gözlerim doluyor. Çünkü insan en çok da ‘bir daha eskisi gibi olamayacağız’ gerçeğine ağlıyormuş.”
2026-06-17 12:07:30
5
Tuborg Gold🟡 :
içimize attıklarımız içimize sığmaz oldu
2026-06-06 01:22:07
35
Ultra :
bazen günüm gerçekten güzel geçiyor gülüyorum sohbet ediyorum planlar yapıyorum güçlü duruyorum hatta kendimi iyi hissettiğime bile inanıyorum ama ne olursa olsun gece olup yatağa uzandığımda içimde tarif edemediğim o boşluk yine geliyor sanki bütün gün kaçtığım duygular kapımı çalıyor iyi ya da kötü fark etmiyor günün sonunda hep aynı eksiklik hissi kalıyor içimde bir şey yarım kalmış gibi biri eksikmiş gibi ya da ben kendimi bir yerde bırakmışım gibi en zor olanı da kimsenin bunu fark etmemesi dışarıdan bakınca her şey yolunda gibi güçlü neşeli normal ama içimde sürekli bir sessizlik var kalabalıkların içinde bile yalnız hissedebiliyorum gece olunca düşünceler susmuyor aksine daha da yükseliyor keşke bazı şeyleri bu kadar içimde büyütmesem diyorum ama kalp bazen aklı dinlemiyor gün içinde bastırdığım özlemler kırgınlıklar hayal kırıklıkları tam da o sessizlikte yüzeye çıkıyor ve en çok da kendime kızıyorum neden hâlâ böyle hissediyorum diye oysa insan bazen sadece eksik hissediyor bunun mantıklı bir açıklaması olmuyor bazen sadece biri yanımda olsun içimdeki o boşluk sussun istiyorum ama sonra yine güçlü durmayı seçiyorum sabah olunca toparlanıyorum aynaya bakıp iyiyim diyorum fakat gece gece her şey daha gerçek oluyor ve ben her günün sonunda o boşlukla uyumayı öğrenmeye çalışıyorum
2026-06-18 18:10:55
3
havin.28tr :
Yokki
2026-06-22 17:09:14
0
Akın :
bana kötüler geliyor çünki iyi bir günüm olmadı
2026-06-18 22:50:37
0
orkhan.o34 :
2026-06-11 05:23:56
0
OKTAY MİRAÇ〽️ :
Geçmiş işte
2026-06-11 20:55:01
0
Tuborg Gold🟡 :
özledik abi
2026-06-17 21:46:47
1
𖣂 :
2026-06-22 08:46:28
2
To see more videos from user @mauroensar99, please go to the Tikwm
homepage.