@le_roi_xs.00: @💪 LE_ ROI _XS_ 💪 #tiktoklive #livehighlights #💪 LE_ ROI _XS_ 💪fanclub #💪 LE_ ROI _XS_ 💪

Le roixs_fans
Le roixs_fans
Open In TikTok:
Region: DZ
Saturday 06 June 2026 22:14:18 GMT
258139
9501
194
4483

Music

Download

Comments

mchoussam07
MCHOUSSAM :
أول مرة نشوفو رابح
2026-06-07 09:25:52
117
trsimkhn
☠️๏ยรรค๓ค 🐺 :
ربح صح ولا ia جامي شفتو ربح
2026-06-07 10:11:43
35
yazid_x66
yazid :
53998497
2026-06-07 14:20:36
0
mohanedfor
M❤️‍🔥 :
هدف دهبي
2026-06-08 02:19:00
1
lynn.vale4
Lynn vale :
الهدف الذهبي 53646356
2026-06-07 14:07:57
1
user6213154782987
Abdou Hadi 103$$ :
وشبيه هاذا
2026-06-08 02:33:10
1
bilaaaloo20
🔹 𝐁𝐢𝐥𝐚𝐥 🔹 :
هدف ذهبي
2026-06-07 14:45:14
1
iskanda460
💪Iskanda 💪 :
هدف دهبي؟
2026-06-07 20:54:17
0
anes.khelifi4
âɲẹ§ ?? :
كنة نتفرج في اللايف البارح 😂😂
2026-06-07 14:21:05
3
oussamabou2001
oussamabou2001 :
شكون يلعب هدف ذهبي
2026-06-07 16:31:33
0
mohamed.nadir830
Mohamed Nadir :
2026-06-07 09:25:08
8
mujahidabdullrafi1
خہآآل وتہيہن🇩🇪 :
هدف ذهبي Milan-Mil
2026-06-07 20:17:48
0
aymenxess
aymen4ess :
شكون يلعب الهدف الذهبي
2026-06-07 16:14:53
1
8wi_36
⁉️ :
هذي لبارح
2026-06-07 11:22:36
2
677796.223
al3abasi :
وقتاه يفتح لايف
2026-06-07 14:26:39
1
To see more videos from user @le_roi_xs.00, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


"Erkek adam ağlamaz", "Güçlü ol", "Abartma geçer..." Daha çocukken ezberletildi bu cümleler. Acıyı saklamanın, kırgınlığı gizlemenin adına "büyümek" dendi. Düştün, dizin kanadı; "Sus, erkekler ağlamaz" dediler. Büyüdün, kalbin kırıldı, ruhun yoruldu; yine aynı duvarlara çarptın. Çünkü bir erkek acısından, yorgunluğundan bahsettiğinde insanlar duymak istemiyor. Dünyanın yükünü sırtında taşırken, yüzündeki o sessiz tebessümü "güçlü olmak" sanıyorlar. Oysa o sessizlik güçlü olmak değil; anlaşılamayacağını bilmenin verdiği o derin çaresizlik. Sustukça büyüyen, büyüdükçe insanı kemiren bir yalnızlık... Bir erkeğin en büyük yükü, güçlü görünmek zorunda olduğu için kendi içinde verdiği o görünmez savaşlardır. Kimseye anlatamadığın, "Nasılsın?" dendiğinde "İyiyim, uğraşıyoruz işte" diye geçiştirdiğin her anın arkasında koca bir fırtına gizli. Biliyorum, yoruldun. Her şeye ve herkese yetişmeye çalışırken, kendini en arkaya koymaktan yoruldun. Ama unutma; hissetmek, yorulmak ve bazen sadece durup nefes almak seni daha az "erkek" yapmaz, seni insan yapar. Dostum, eğer bu satırları okuyorsan ve şu an o sessizliğin içinde tek başına savaşıyorsan; yalnız değilsin. Farkındayım. Görüyorum. 👇 Sana sormak istiyorum: Sen en son ne zaman birine "Gerçekten iyi değilim" diyebildin? İçindeki o fırtınayı yük etmek yerine, buraya, yorumlara içini dökebilirsin. Kimse yargılamayacak, burası senin alanın. ⬇️ erkekler anlatmaz çünkü kimse dinlemez bir erkek acıdan bahsedince insanlar duymak istemiyor sustukça güçlü sanılıyor oysa sustukça yalnızlaşıyor çünkü çocukken sus ağlama dediler erkek adam güçlü olur dediler abartma geçer dediler ve o da sustu @smtmood

About