aku pernah alami hingga aku kahwin ada anak mcm2 berlaku dari duit kawan kerja mcm2... Alhamdulillah solat xtinggal.lps Isyak solat hajat selalu.pernah kena sihir 3x berubat...Allah ada semua...kita kena cari dia ingat Allah saja. selawat Lps solat.allah maha adil dan mengetahui..kita je lupakan dia.masa senang kita lupa , masa kita susah lupa sejadah dan allah
2026-06-21 16:51:36
1
HAFID/NI :
2026-06-15 12:37:38
0
To see more videos from user @girldontcry5_, please go to the Tikwm
homepage.