@taniakay29: Brilliant sense of humour! 👏👏👏

Tania Kay
Tania Kay
Open In TikTok:
Region: GB
Sunday 07 June 2026 20:02:06 GMT
62461
2847
303
8

Music

Download

Comments

sakiniazi432
شعبان نیازی ہزارےخیل :
آپ کا لیجا بہت سویٹ ھے🥰
2026-06-08 05:21:50
1
asghar.malik117
Asghar Malik :
Madam g apko gusa ni ata kia
2026-06-08 19:13:05
0
rashid.r.s90
Rashid. Naizi :
اور جس کنٹری میں بھی اپ ہیں جس جگہ پر بھی اپ ہیں اللہ پاک اپ کی عزت اور اپ کے مالدان کو سب کو محفوظ رکھے اللہ پاک ان کی عزت برقرار رکھے
2026-06-08 04:10:15
2
khanlog6590
khanlog6590 :
mashallah madam khush raho ap
2026-06-07 20:06:55
2
adeel.chaudhary624
Adeel Chaudhary :
as a tourist arha hun Manchester aur kia ap Sy mil skta
2026-06-07 20:13:44
0
its_justt.ayesha
عائشہ شکرگڑھ آلی❤️‍🔥 :
khush rahoo ❤️
2026-06-08 04:28:03
1
muhammad.adnan.lashari
Muhammad.Adnan.Hassan.Lashari :
mashaAllah 🥰 bahut piari hain
2026-06-08 02:47:27
1
nomi.khan3173
ℕ𝕠𝕞𝕚𝕚 𝕜𝕙𝕒𝕟 :
hmmmm khbi Hans bh Lena chahy ❣️zindagi ka lamha bhar jyta hey ❣️
2026-06-08 06:26:49
1
syedbahadurali.official
👑🐐Bahadur Ali Syed🦅 🏴 :
Stay blessed be careful and happy forever ❤️🥰
2026-06-07 22:21:03
1
azhar_saqib_bhatti
ایڈووکیٹ اظہر مقبول بھٹی :
wasy lajawb buht axhi BAAT ap kush han or hansi ap k face per muskhrat buht axhi lgti ha
2026-06-07 20:15:21
1
rajabasitali641
راجہ باسط علی دھمیال آلہ 👑 :
Cute kureee
2026-06-07 20:05:03
1
matmi.jawan512
😁خطاب کی بہن کا یار👿شیعہ :
plezzzz like back mee☺😉😉
2026-06-07 20:20:59
1
hotboy3x66
hot boy :
اس سے پہلے والی ویڈیو پر میں آپ کو ایک کومینٹ کرنے والا تھا لیکن اگلی ہی ویڈیو میں آپ نے وہی کام کر دیا ۔ میں آپ کو یہ کومینٹ کرنے والا تھا کہ مجھے آپ کی سب سے زیادہ اچھی عادت یہ لگتی ہے کہ آپ کسی کے کومینٹ کو ویڈیو پر لگا کر اسے جواب نہیں دیتی ہیں ۔ لیکن آپ نے اس ویڈیو میں یہ کام کر دیا ہے ۔ مانا کے آپ کو کومینٹ اچھا لگا آپ نے پن کر دیا لیکن اس کی فیملی میں سے کسی نے دیکھ لیا تو اُس کی واٹ لگ جائے گی 😁😁😁😁 لوگ غلطیاں کرتے رہتے ہیں اگنور کیا کریں ۔ ہم بہت بڑی بڑی غلطیاں کرتے ہیں اپنی زندگی میں اگر وہ سب کے سامنے آ جائیں تو ہم شرم سے مر جائیں ۔ اس لیے امید ہے آپ دوبارہ ایسا نہیں کریں گی شکریہ۔ آپ کا فین bad boy 😁😁😁
2026-06-07 20:50:02
0
zulqarnainbilal33
𝐙𝐊⚜️ :
𝐁𝐢𝐥𝐤𝐮𝐥 𝐓𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐆 💞💞 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐖𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐚𝐩𝐩 𝐩𝐚𝐫 𝐁𝐚𝐭 𝐊𝐚𝐫𝐨𝐨 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞❤ 𝐲𝐨𝐮𝟎𝟑𝟐𝟓𝟑𝟗𝟓𝟑𝟗𝟐𝟎
2026-06-08 01:50:07
0
murtajiz.haider063
꧁༒ میثم تمار ༒꧂ :
koii bt nh chill kry hahaha😁
2026-06-07 20:05:16
1
fiazmuhammadsalim
فیاض اختر بھولا :
جی تانیہ جی کیونکہ ہر کوئی اپ جیسا نہیں ہو سکتا جس طرح کچھ حامیاں بھی ہوتی ہیں اور کچھ اچھائیاں بھی کچھ دلوں پہ راج کرتے ہیں
2026-06-07 20:13:03
1
habibiharoon9008
✨️𝐻𝒶𝒷𝒾𝒷𝒾 𝐻𝒶𝓇𝑜𝑜𝓃✨️ :
mery main es zyada talent hain lakin phir meri trbeyt py bath ayegi aor muje mery waldin buhat aziz hain🥰
2026-06-07 20:13:42
1
faraz.ali0630
لبیک آلہ ❤️ :
Mare ap sa request hai ka ap muja pakistan akar ak kiss da da
2026-06-08 11:25:25
0
happygujjar354
HappyGujjar🦁 :
ye video dekhny k bad ap se ziyada or koi sweet nhi Laga muje 😂😍
2026-06-08 22:40:46
0
md_nazmul2468
@Md_Nazmul2468 :
Hi
2026-06-10 10:11:02
0
ch.faheemakram2
چوھدری فھیم اوکاڑے آلہ :
تسیں بڑے سوھنے لگدے او مرشد اللہ آپ کو ھمیشہ خوش رکھے ❤️❤️❤️
2026-06-10 07:34:19
0
rizwanmughal368
Mian Rizwan :
Graceful lady 🌹
2026-06-07 20:04:13
0
To see more videos from user @taniakay29, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About