bi daha yaşanmayacak olması kalbimi o kadar acıtıyor ki
2026-06-15 21:37:24
122
༄євυѕ̧ѕ̧ѕ̧༄ :
O kadar şanslılar ki hicbiri farkında değil...
2026-06-25 19:34:34
10
Samet :
Yaşamayan bilemez allah sabır versin 🙏
2026-06-16 08:06:38
31
aslıııı🧚🏻♀️ :
Öyle çok özledim ki
2026-06-19 22:17:51
28
user028373829228 :
hep istediğim şeylerden birisiydi işten veya okuldan gelince mis gibi yemek kokan ev🥹
2026-06-24 20:11:42
10
FATMA ZEHRA ✨ :
aile var ama dışlanıyoruz ha varmış ha yokmuş gibi
2026-06-12 20:47:49
27
Kurdish Delight☀️ :
Abla ailemiz var ama en son ne zaman ailece bi sofraya oturup yemek yedigimi hatirlamiyorum
2026-06-18 18:41:28
5
FiratBey' :
yalnız değilsin annemle sofraya oturmayı özledim
2026-06-15 21:07:25
13
𝓓𝓲𝓵𝓸𝓼🪷 :
30 yaşındayım 30 yıl oldu anası olmayanın babasıda olmuyor Rabbim Yardımcımız olsun çok zor...
2026-06-18 17:27:38
11
☆🌼Cemre🌼☆ :
😔🥺🤲seneler oldu hazır bir yemek ,kahvalti görmeyeli ben annemin yemeklerini özledim
2026-06-20 19:52:08
5
gulbaharatar :
Küçükken en büyük isteğim bir sofrada oturup ailem ile hep beraber yemek yiyebilmekti hiç bir zaman gerçekleşme ihtimali yok artık
2026-06-26 17:35:25
1
z3ynep☀️ :
offfffofffff görmeseydim keşke😌🥺
2026-06-08 02:42:03
5
🪷 :
böyle şeyler atmayın saliham üzülüyo
2026-06-16 23:23:43
4
. :
10 yıl oldu 😔
2026-06-16 00:13:55
5
❔ :
şanslılar
2026-06-18 07:52:22
2
🌾 H. A. S. A. N 🌙 :
İnsanın içinden hiçbir şey yapası gelmiyor
2026-06-19 21:25:36
1
Ruyamsı777 :
Yiyemiyorum senelerdir
2026-06-25 06:58:53
0
ikicicek bir böcek 58.❤️ :
🥺🥺🥺🥺bende annesizmm
2026-06-20 08:31:16
0
esma :
2026-06-20 22:39:40
0
SD :
Ben 5 yaşındaydım annem vefat ettiğinde tek hatırladığım yaptığında yediğim un çorbası vardı o gün bugündür o çorbayı yapıp yiyemiyorum acıdan he şuan 35 yaşındayım herşey geçiyor da annemin acısı geçmiyor
2026-06-18 15:26:08
1
sadeceozgee :
21.08.2023 🥀 keşke uyansa gelse görse halimi bana olanları…
2026-06-15 18:04:49
4
To see more videos from user @iiklimya, please go to the Tikwm
homepage.