الفيسبوك واقفه من شهر واحد اعاده تقييم وما فيش نتيجه
2026-06-09 08:50:16
1
صباح الفل والياسمين :
ي
2026-06-17 20:08:18
0
هنا نبدا وفي الجنه نلتقى :
بنها
2026-06-10 18:53:29
0
samer geres 777 :
المفروض الحد الأدنى 6000 ج معاش تكافل وكرامة
2026-06-11 08:57:44
0
محمد الكوابري :
مافيش زياده
2026-06-15 22:23:44
0
m :
كل حاجه بالواسطه في البلد دي انا ارمله ليا سنه رايح وجايه على مكتب الشؤون ما فيش ما حدش رد
2026-06-10 21:46:52
0
أم سيف :
يا استاذ انا مقدمه على تكافل وكرامه لغايه دلوقتي ما جتليش
2026-06-09 22:46:51
0
مروان عرفه :
يا استاذه انا جوزي متامن عليه عايزه اخذ معاش تكافل وكرامه نقشه القضيه دي
2026-06-09 15:22:11
0
Om Noah :
هو ف تقديم
2026-06-09 20:04:02
0
،💔💔 :
تكافل وكرامه بقى لي تسع سنين قالوا اني عندي عربيه وانا ما عنديش عربيه وعملت الورق الثاني وبتوع الشؤون واخدوه مني وانا والله عمري ما اشتريت عربيه اصلا
2026-06-11 23:37:36
0
Yoka ELShrkawy :
المعاش
2026-06-09 08:47:18
0
محمود :
خ
2026-06-09 18:30:37
0
وصـᬼـية الرسـᬼ🤍⑅⃝ـᬼـول لله🦋 :
انا مطلقه ومقدمه 3مرات وترفض
2026-06-09 12:22:27
0
mostafabokhames :
انا عامل بدلا فاقض من شهرين ولسه متلعتش اعمل ايه حد يسعدني
2026-06-09 06:50:42
0
مروان عرفه :
لو سمحتي انا من اسيوط عايزه اخذ تكافل مع التكافل وكرامه بس انا مش بياخدوا بسبب
2026-06-09 15:21:10
0
هنا نبدا وفي الجنه نلتقى :
لو سمحت انا كنت بقبض ووقفوا لي الفيزا بتاعتي قالوا لي في الانتظار وانا جوزي عامل عمليه في رجلي الاثنين وعندي بنتين في ثانوي اعمل ايه ورحت الشؤون وبقول له انت لسه في الانتظار
2026-06-09 06:01:49
0
Rasha mohamed Hassn :
انا قدمت ثلاث مرات اترفض تتخيلوا سبب اءه حمام خاص. وشقه ايجار
نفسي حد يسعدني والله الناس اللي مش محتاجة بتقبض والناس اللي ربنا واحدة اعلم بحالة مش بتقبض وبتوقف الفيزا
2026-06-10 19:50:41
0
m :
انا عملته واخده الفيزا وبقى لي ست شهور الباركود مش عارفه اخده ولا عارفه اقبض كل شهر اروح يقولوا لي صوري البطاقه وروحي يوم 20 اقبضي وبرده على نفس الموضوع
2026-06-09 21:26:33
0
مروان عرفه :
لو سمحتي تكافل وانا جوزي متامن عليها انا عايزه اخده
2026-06-09 15:21:48
0
ابوحسام :
And what an elite in south african
2026-06-10 08:18:45
0
om aisha🐅 :
انا عايزه اقول لك انا مش عارفه اعمل تكافل وكرامه كان ليا معاش حكومه والحكومه خدته علشان انا اتجوزت بعد كده واتطلقت حتى التضامن الاجتماعي مش عايز يعمل اي حاجه قاعدين تحت المراوح ما فيش فلوس في البلد وحسبي الله ونعم الوكيل مستنين لما نترم في الشارع اعملوا اي حاجه للامهات اللي كان ليها معاش والحكومه خدته
2026-06-10 19:52:33
0
user8497329731281 :
2026-06-10 21:41:42
0
To see more videos from user @alkaherawalnas, please go to the Tikwm
homepage.