@olivia74901: دفتر خاطراتم😭#فوریو#foryou#fyp#viral

𝘪 𝘭𝘰𝘷𝘦(ℳ𝗒 ℰ)‹𝟹
𝘪 𝘭𝘰𝘷𝘦(ℳ𝗒 ℰ)‹𝟹
Open In TikTok:
Region: US
Monday 08 June 2026 15:42:16 GMT
17545
3661
61
285

Music

Download

Comments

filurti
nikolla :
شاید باورتون نشه خیلی دوست دارم یه دفتر خاطرات داشته باشم ولی گشادیم میاد کلا بنویسم..
2026-06-20 04:46:29
26
cool9688
" Maryam " :
پدرم خوند و تا ماه ها مسخرم میکرد
2026-06-19 08:41:38
26
raha13141
Raha :
من تا الان سه بار بابام دفترم و خونده.. بعد اون دیگه ننوشتم
2026-06-26 19:54:16
1
areyoufallinginlovexx
.. :
من گفته بودم کسی نخونه حواسم نبود دوستام برداشتن خوندن 😭
2026-06-09 10:34:10
22
marwamuradi687
Marwa Muradi :
منی که یک ساعته مناظر دلیلش بودم
2026-06-08 21:29:08
4
jaoon_26
𝑳𝒆𝒐 :
خوشحالم کسی قرار نیست ذهنمو بخونه
2026-06-14 20:53:48
23
asalkamalabadi
Asal :
دفتر ژورنال دارم دیدیش بازش کن ببینش خوشحال میشم 😭✨
2026-06-23 15:51:26
1
.3801653
861/طاعون سیاه :
چی مینویسین؟
2026-06-17 19:26:30
1
kook.jeon1997
🇮🇷Jk🦁 :
من دفتر خاطراتم پی وی اون دختره✨️😌💅
2026-06-26 02:07:32
2
heavylove74
Lohen :
من که اصلا دفتر ندارم....
2026-06-09 17:51:39
3
manell_a0
manela :
اصلا یعنی چی کار درستی نیست 😭
2026-06-20 13:33:55
1
kimia20088
Kimia :
اتفاقا بخونش اینطوری میفهمی برام مهم بودی یا نه..
2026-06-23 04:16:12
4
celiakishida
-𝖣𝖺𝗍𝗌𝗈𝖽𝖾 :
دوستان واقعا حرکت جالبی نیست بی اجازه دفترِ یکیو بردارید بخونید بعد ادعاتون بشه که: نه ما که رازی باهم نداریم🥰
2026-06-17 00:04:49
9
mahdieh_37
Махди :
من انقدر چرت و پرت مینویسم تا صداهایه تو مغزم خفه شن و سوالام تموم بشن🙏
2026-06-13 21:02:00
11
nexawooo0
𝙉𝙀𝙓𝘼 :
طرح دفتر من از Death note الهام گزفتم
2026-06-19 10:40:19
1
sarinass7
sarina :
منی که کراشم دفترم رو پیدا کرد و خوند😭😭
2026-06-19 13:45:10
1
parmis5080
✪ :
اگه مُردم مشکلی نداره فقط اون بخونتش چون همش درباره اون یه نفره
2026-06-17 18:03:08
1
sharmin.sh91
ˢʰᵃʳᵐⁱⁿ :
امیدوارم نخونتش چون همش راجب اونه😭💔
2026-06-18 20:24:02
2
user1007386246795
𝒚𝒖𝒏𝒂 :
چقدر بدم میاد غریبه ها بدون اجازه دفترم رو برمیدارن می خوام بزنم زیر گوششون😭
2026-06-19 08:36:40
4
kiana_batman
ایران𖦹 :
حتی اگر روزی مردم لطفا دفترمو بزارید داخل قبرم🙏🏼🐟
2026-06-18 20:31:11
2
maedeh6622
کیومرث🤓 :
جدی نمیدونم چی بنویسم الان بنویسم بیدار شدم و مامانم برام لوبیا پلو کشید؟😭
2026-06-19 00:30:53
2
sana.2000n
SANA|سنا :
و منی که تو دفترم هرچی مینویسم اسپانیاییه🦦
2026-06-09 15:19:52
4
natali0o0
natali :
ایشالا بعد اینکه مرگم میخونید اشکال نداره
2026-06-18 12:31:04
1
vioo018leet
Johatsu :
منی که آتیشش زدم 😅
2026-06-10 15:09:55
2
To see more videos from user @olivia74901, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About