@abisininabisi: bu video 1hlalliydi düzelince bidaha atiyim dedim iyi yapmış mıyım #tedesco #azizyıldırım #fenerbahçe #ederson #alışmışım

kerem
kerem
Open In TikTok:
Region: TR
Monday 08 June 2026 17:05:09 GMT
2498
82
5
16

Music

Download

Comments

To see more videos from user @abisininabisi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About