Hatırlıyor musun? Bir gün sana, “Ben keşkelerle ölmek istemiyorum.” demiştim. Sen de bana, “Ben de…” diye cevap vermiştin.
Ben o günden sonra korkularımla savaştım. Seni kaybetmemek için, bize sahip çıkmak için, içimdeki bütün endişeleri susturdum. Çünkü sevginin cesaret olduğuna inanıyordum. Ama sen… Sen korkularını sevdiklerinin önüne koydun.
Şimdi anlıyorum ki beni sevgisizlikten kaybetmedin. Belki sevdin.Ama sevdiğine sahip çıkacak kadar cesur olamadın. Ve insan bazen sevmediği için değil, korktuğu için hayatının en değerli insanını kaybeder.
Bizi yarım bırakan kader değildi. Bizi yarım bırakan, senin bir adım atmaya cesaret edemeyişindi. Ben bütün yolları sana doğru yürüdüm, sen ise son adımı atamadın.
Bir gün bu sessizliğin içinde benim yokluğumu hissedeceksin. Sana inanan, seni her şeye rağmen seven, senin için korkularını aşan bir kadının artık hayatında olmadığını anlayacaksın. İşte o gün, keşke dememek için susturduğun her şey, içinde büyüyen bir pişmanlığa dönüşecek.
Benim kalbimde kalan ise sadece şu cümle olacak:
Ben seni yarım sevmedim.Ama sen, bizi tamamlayacak cesareti hiçbir zaman gösteremedin.🦋🌼 H.T.
2026-06-24 12:56:35
0
Merdan Allamyradow :
💔💔💔
2026-06-25 20:42:19
0
noir.queeen :
👌👌👌
2026-06-25 21:27:38
0
малика✨️ :
❤️❤️❤️
2026-06-25 17:21:07
0
🤲 ə❤️♾️ E❤️ :
🥺🥺
2026-06-25 21:55:16
0
To see more videos from user @can462727, please go to the Tikwm
homepage.