@amermaher5: ٪ من أصحاب اللانسر بومة ما يعرفوش إن التقسيمة بتتبان من هنا كتير من الناس لما تيجي تراجع تقسيمة لانسر بومة أول حاجة تعملها تفك الكفر البلاستيك وتبدأ تدور على العلامات لكن في معلومة بسيطة ناس كتير ما تعرفهاش تقدر تشوف علامة نقطة الزيرو أو النقطة الميتة العليا من بره من غير ما تفك الكفر البلاستيك ولا تفك أي حاجة من التقسيمة لو العلامة واقفة في مكانها الصحيح يبقى عندك مؤشر مبدئي إن التقسيمة مظبوطة ومش محتاج تفك إلا لو فيه شك في التوقيت أو أعراض مشكلة فعلية في الفيديو موضح مكان العلامة وإزاي تتأكد منها بخطوة سريعة وبسيطة المعلومة دي مش بديل عن مراجعة التقسيمة بالكامل وقت الصيانة أو تغيير السير لكنها طريقة سريعة للفحص المبدئي وتوفير وقت ومجهود#امير_ماهر #تعلم #صلحها_بنفسك #سيارات!#creatorsearchinsights @🚦 امير ماهر @🚦 امير ماهر @🚦 امير ماهر