دارم دهن خودمو صاف میکنم یه شغل پیدا کنم هیجا به سنم کار نمیدن💔💔💔💔نمیدونم چرا در حالی که به پولش اونقدر نیاز ندارم خیلی دلم می خواد کار کنم حوصلم سر رفته💔💔
2026-06-09 22:41:44
85
آنجلي|anjely :
دارم برنامه نویسی میخونم برای مهاجرتتتت
2026-06-17 19:53:27
3
Hasti :
من احتمالا انلاین شاپ بزنم میشه لطفاً منو راهنمایی کنید
2026-06-23 17:36:09
0
parnian :
من میخوام آنلاین شاپ کتاب بزنم و یه عالمه راجبش تحقیق کردم ولی جای مناسبی پیدا نمیکنم که ازش کتاب عمده تهیه کنم
میشه اگه تجربه دارید کمک کنید ؟✨
2026-06-10 17:09:59
7
Baran :
میدونم هدف این پست چیه و میدونم مفیده اما اینم اشاره کنم که کار کردن زبر سن ۱۷ و ۱۶ خیلی معنایی نداره مگر اینکه از روی نیاز یا کارآموزی باشه وگرنه برای اینکه صرفا زودتر یاد بگیرید نرید چون وقتتون گرفته میشه و جوری که فکر می کنید اثر نداره
2026-06-09 18:50:57
8
cocoamilk :
من طراحی لباس میکنم
2026-06-11 13:37:08
2
† :
از طراحی لباس میشه چه درآمدی داشتتت؟؟؟؟😭
یکی از رویاهام طراح لباس شدنههه
2026-06-10 20:05:49
4
lady kairin :
مثلا از نقاشی دیجیتال چه درامدی میشه داشت ؟
2026-06-10 14:38:32
2
🐚🪼 :
برای فروش استیکر،باید از چه نوع چاپ استفاده کنیم؟
2026-06-09 17:53:59
2
A.H :
ماکه پاشدیم رفتیم معلم اسکیت شدیم😛
2026-06-11 19:29:19
2
𝐍𝖺𝗓︎𝗂 :
چرا من اینقدر پیجتو دوست دارممم
2026-06-10 12:56:23
2
𝐃𝐨𝐥𝐥 :
پارت دوم 🙏🏿
2026-06-22 20:37:31
0
mahdis :
خالم مدیریت اتاق فرار رو داره گفت از تابستون برم اونجا کار کنم
2026-06-10 22:55:06
5
neo :
برای طراحی لوگو و طراحیرافیک باید خیلی درس خونده باشین و کلی بارتون باشه الکی نیستD:
2026-06-10 19:42:19
8
mommy :
کجا میتونم کار پیدا کنم مربوط به نویسندگی محتوا،مترجم و ...
2026-06-10 11:50:12
3
𐙚ꪑ.ᧁꫝ :
من ۱۴ سالمه و شال میبافم دارم خودمو جر میدم که مامانم اجازه بده آنلاین شاپ بزنم چون به غیر از بافتنی از این پتو های ناناز روی مبل هم میبافم عر
2026-06-09 23:50:22
8
🎀||𝓐𝓭𝓮𝓵𝓲𝓷𝓮 :
به عنوان یه فرد شونزده ساله از طراحی لوگو چه درآمدی می تونم داشته باشم!؟😭
2026-06-16 23:18:34
1
★ :
من سعی میکنم با شغلی پیش برم که واقعا باهاش لذت ببرم نه با درآمد💘
2026-06-22 09:45:18
0
G!nny :
خب من چجوری مثلا از گویندگی پول در بیارم خواهرم یا از عکاسی؟
2026-06-10 14:55:49
3
Karoll :
فقط منم که عاشق کار کردن تو گل فروشی و کافه و رستورانم؟..
2026-06-11 19:31:34
2
M.s kim :
خب چجورییی؟ میشه یه پست بزاری بگی چجوریی؟
2026-06-10 18:59:16
2
𝗅 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝖧𝖾𝖾𝗌𝖾𝗎𝗇𝗀 :
حقوق 💔💔
2026-06-12 02:14:13
1
Paria :
دستیار دندان پزشکی چطوره؟
2026-06-12 07:39:29
1
suvii :
چجوری میتونم کتاب بفروشم؟😭
2026-06-10 21:24:20
1
To see more videos from user @theaidadiary, please go to the Tikwm
homepage.