@swe4tsleeps: Bazı geceler uyuyamıyorum. Korkudan değil. Vicdandan da değil. Sadece içimde bir şeyin öldüğünü duyabiliyorum. Sessiz sessiz. Kimsenin fark etmeyeceği kadar yavaş. Benim bile çoğu zaman fark etmediğim kadar ustaca. İnsan bir gün canavar olmazmış. Bunu öğrendim. İnsan her gün biraz daha az insan olurmuş. Bir sabah daha az üzülerek uyanırmış. Bir akşam daha az merak ederek. Bir süre sonra birinin ağlaması rahatsız etmezmiş. Birinin gitmesi eksiltmezmiş. Birinin ölmesi bile dünyayı durdurmazmış içinde. Sonra dönüp aynaya bakarsın. Yüzün aynı. Sesin aynı. Adın aynı. Ama içeride oturan şey değişmiştir. Ve en korkuncu; o değişimi kimse senden iyi bilemez. Ben kendimi kaybederken önümde oturuyordum. Her şeyi izledim. Her tavizi. Her ihaneti. Her korkaklığı. Her sessizliği. Kendime söylediğim her yalanı. Hatırlıyorum. Çünkü insan başkalarına yalan söyleyince unutabiliyor. Ama kendine söylediği yalanlar kemiklere işliyor. Benim kemiklerim dolu. Yıllardır taşıdığım çürük gerçeklerle. Bazen midem bulanıyor. Açlıktan değil. Üzüntüden değil. Kendimden. İçimde dolaşan şeyin bana ait olmasından. Bu bedenin içinde yaşamaya devam etmesinden. Çünkü ne kadar uzağa gidersem gideyim, onu da götürüyorum. Yeni şehirler gördüm. Yeni insanlar. Yeni başlangıçlar. Ama insan kendi kokusundan kaçamıyor. Çürümenin bir kokusu var. Kimse duymuyor. Ama sen duyuyorsun. Her gün. Her nefeste. Ve bir noktadan sonra temizlenmek istemiyorsun. Çünkü kirine alışıyorsun. Yaran kabuk bağlıyor. Sonra o yara sen oluyorsun. İnsan bazı şeyleri iyileştirmiyor. Evcilleştiriyor. Ben de karanlığımı evcilleştirdim. Benimle yürüyor. Benimle gülümsüyor. İnsanlar bana bakıp iyi olduğumu sanıyor. Oysa yalnızca daha iyi saklanıyorum. Bir gün tamamen kaybolursam, kimse bunun hangi gün başladığını bilemeyecek. Çünkü felaketler bazen gürültüyle gelmez. Bazen yıllarca sürer. Yavaş yavaş. Sessizce. Bir evin duvarlarının içeriden çürümesi gibi. Ve dışarıdan bakan herkes, orayı hâlâ sağlam sanır. Ben de öyle görünüyordum. Ayakta. Normal. Yaşıyor. Ama bazı binalar yıkılmadan çok önce harabeye dönüşür. Kimse fark etmez. İçinde yaşayanlar hariç. #yoonmin #yoongi #jimin #taekook #moodboard

່ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍ ‍
່ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍ ‍
Open In TikTok:
Region: TR
Wednesday 10 June 2026 12:14:45 GMT
752
120
13
8

Music

Download

Comments

lonelywitch7
ʚbunnyɞ :
bu sarki sen bu arada
2026-06-10 13:25:13
1
lonelywitch7
ʚbunnyɞ :
bu sefer man i dogru yazmis
2026-06-10 13:24:43
1
lonelywitch7
ʚbunnyɞ :
jimin cok guzel
2026-06-10 13:24:53
2
lonelywitch7
ʚbunnyɞ :
MAVI
2026-06-10 13:24:46
1
f.flaneur
flâneur :
Nefes aldığımda bir rutubet kokusu alıyordum ruhumdan geliyormuş
2026-06-10 14:52:19
1
To see more videos from user @swe4tsleeps, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About