@koytv.tr: 3 Ay Sonra Buğday 20 Lira Olur! Sabah Ajandası programımıza katılan Köy TV Genel Koordinatörü Cemil Bektaş, buğday piyasasıyla ilgili dikkat çeken öngörülerini paylaştı. 🌾 Bektaş, depolama imkânı olmayan ve borç yükü bulunan birçok üreticinin ürününü hasat döneminde daha düşük fiyatlardan satmak zorunda kalabileceğini ifade etti. Piyasadaki fiyat hareketlerinin ilerleyen aylarda farklı seviyelere çıkabileceğini savunan Bektaş, üretici gelirleri ve tarım politikaları konusunda önemli değerlendirmelerde bulundu. Sizce çiftçinin ürününü değerinde satabilmesi için ne yapılmalı? #tarım #köy #çiftçi #hububat #buğday
!!!!TOPRAK MAHSULLERİ OFİSİ KAPATILSIN!!!!!!! Ofis çiftçinin karagünüdür….Mart ayında Konya borsasında 16.80 arpa ,, 18.80 buğday fiyatları vardı. Ofisin müdahalesiyle piyasaya 14 liradan arpa sundu yüzde elli düşürüldü fiyatlar Ofis çifçinin Karagün dostudur yazıyor Konya ofisinde o yazının derhal “OFİS ÇİFÇİNİN KARAGÜNÜDÜR” Olarak güncellenmesi gerektiğini düşünüyorum. Kademeli olarak yüzde 50 düşürdü fiyatı . Artış değil düşürüldü bilinçli bir şekilde!!! 3 lira destek yalanına kimse inanmıyor ben almadım geçen yıl . satarken ton başına ödesin ceviz kabuğuyla maymun atlatmayın yaş çay oranına göre zam istiyoruz 2022 yaş çay 6.70 buğday 6.05 2026 yaş çay 35 buğday 16.50 kuruş kuruş zam alan buğday fiyatları eridi gitti
2026-06-10 19:36:59
10
Avrenli :
Amma desteksiz sallamışsın,Dünya borsasında ne kadar??
2026-06-11 03:37:25
0
✨🌟🌟YaSiN42🌟🌟✨ :
Yağmur var diyoardi evet cumartesi günü evardi ama konya ovasını tolu vurdu şimdi niye sesleri cikmiyor
2026-06-14 04:59:47
2
Burhan Öztürk :
Buğday mümkün değil 21-22 yi görmez.
2026-06-11 13:32:26
0
Ufuk Aras :
Yeminle çok söylüyor içimizi okumuş
2026-06-10 22:00:44
6
@_erkan aks. :
Çiftçi desteklensin devlet destekli traktör ve ekipman ziratbankası faizsiz kredi vermrli çiftçilik meşekatli hava şartları girdi maliyetleri çiftci zorda darda.
2026-06-14 18:52:27
1
Yasin Devecioğlu :
kimyon 250 TL idi iki yıl önce nohut 50 TL idi şimdi kimyon 80 nohut 25 çiftöinin her malı aynı
2026-06-11 17:38:36
0
🇹🇷الجميلي 🇹🇷 :
dün ben 14 bucuktan verdim
2026-06-12 05:04:18
0
şerzanmercan :
rekolde fazla falan değil ya diğer seneler gibi...
2026-06-22 11:26:18
0
leo :
Aynen öyle
2026-06-12 11:06:41
0
Sait Küçük :
gardaşım doğru söylüyor
2026-06-11 08:00:32
1
Abdullah :
doğru söylüyor
2026-06-11 16:54:48
0
M h y :
Ben oyumu buğday sezonuna birakacam
2026-06-11 16:07:00
1
Kerim Altındaş :
Hadi yaaa geçen yıl kasım ayına kadar bekledim 13 lira ya verdim
2026-06-11 21:00:15
0
Ahmet elfadıl :
masraf yüksek gübre mazot ilaç hepsi yüksek kurtarmiyor
2026-06-11 07:54:44
3
Veli Nite :
Her sene aynen de böyle oluyor
2026-06-11 21:50:27
0
memocan4007 :
sonuna kadar katılıyorum tefeci stokcu para kazanıyor çifçi üretici değil
2026-06-11 18:33:16
0
ofarukakky :
Yurt dışında 12 lira ne 20 si dışardan gelir
2026-06-10 20:13:05
0
ALİYÜCE :
aynen yıllardır söylediğiniz gibi oluyor 👍👍👍👍
2026-06-11 14:24:15
0
ali cinar :
11bine aliyorlar
2026-06-27 06:22:44
0
Hasan Ali :
Oy vermeden önce düşüneceklerdi
2026-06-11 14:43:14
0
İsmail bahadır :
doğru söylüyor..hakkim helal etmiyorum
2026-06-13 21:16:06
1
Alioruç68 :
depolayan da zarar ediyor
2026-06-12 20:32:45
0
kursakh :
söylediklerin aynen doğrudur
2026-06-11 18:31:46
0
zekeriyabardak321 :
aynen öyle dogru söyluyon
2026-06-10 21:06:09
0
To see more videos from user @koytv.tr, please go to the Tikwm
homepage.