خانم دکتر سلام اگر میشه بهم جواب بدید من دهم تجربی هستم و برای کنکور چی کار بکنم؟
2026-06-11 08:15:31
2
meli :
الان دقیقا ۱۳ تیره یا ۲۱؟؟؟؟
2026-06-10 21:24:17
0
Roxana Keashsvsrz :
خانم دکتر الان یه بنده خدایی پست بالای من بود در اومده گفت که امکان قبول شدن توی کنکور توی رشته های تاپ خیلی کمه چون ما آدم معمولی ها که توی مدارس دولتی هستیم وچون توی تیزهوشان نیستیم امکانش خیلی کمه چون اونا دارن از هفتم می خونن برای کنکور الان من میرم هشتم از استرس دارم میمیرم درسته ؟؟
2026-06-11 11:26:52
5
🅿️ARMIS :
خاله هنوز نهایی ندارم هنوززز کوچیکم نکنممم😭😭😭
2026-06-17 21:04:50
2
sanaaaaaaaaa :
خیلی تاثیر گذار بود
2026-06-12 04:12:17
1
Reyhaneh :
خستم از زندکی از درس از بلاتکلیفی که توشیم از جنگی که دوباره شروع شده از آتش بسی که نقض شده از ترس انفجار های پی در پی دوباره این امتحانات و جنگ کوفتی به قیمت مررن روح هزار تا دانش آموز تموم شد
2026-06-11 06:21:05
2
★⋆𝓜𝓪𝓱𝓼𝓪⋆★ :
وای اراده صفره چیکار کنیممممممممممممممم
2026-06-10 18:17:49
5
Atefeh :
وای
2026-06-23 18:02:19
0
Nita :
من کنکور ندارم ولی استرس گرفتم🤣
2026-06-16 17:17:02
0
𝓚𝓲𝓪𝓷𝓪 :
من اگه گوشیو خاموش کنم چطوری ویدیو های شما رو ببینم