@azriwalter: Kalau kau buat sales, tonton sampai habis

AzriWalter
AzriWalter
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 11 June 2026 09:25:36 GMT
58956
3568
75
590

Music

Download

Comments

imuzaini8
Pangeran Da'i :
lancar saja ke no.78...tabik lah tuan..😂😂😂
2026-06-11 23:23:39
15
man.teybor
Man Teybor :
intrakota ea bang... dh jd besi buruk dh intrakota tu rasanya 🤣
2026-06-17 14:12:26
5
aqilah_dayana
Nadd :
skrg ak fhm knapa dlu ak diajar pegang kertas dan tick no slps jmpe org... Alhamdulillah nampk perubahan ...dlm 100 org yg kita jumpa .. bnyk ragam org yg kita bljr
2026-06-12 08:59:14
5
deenaliproperty
Deen Ali :
Blazer Thomas datang dengan seluar sekali 😁
2026-06-18 13:28:26
1
zulkefli.karim
zul :
sangat tepat! kurang jumpa orang...
2026-06-19 06:31:51
1
mat.som2
Mat som crochet :
betullah apa abang kata....terima kasih buka minda saya👍👍👍
2026-06-13 16:05:21
2
karlos_966
KARLOS✌🏼😎966 :
Paduuu Ini namanya reverse saiko 😂👍
2026-06-11 13:16:53
3
evaldoferra93
Evaldo Ferra Gaming TV :
nasihat ini mahal gais.
2026-07-29 07:57:22
1
akmar9090
TheLuckiestBrideToBe :
Pelik contact lense
2026-06-11 12:53:17
2
mfhbj
Fzz🍔 :
dari awal niaga...cara ini saye gune bang...
2026-06-11 09:51:32
5
zulmia11
zul&mia :
tq sir, lepas subuh Sy try 🔥
2026-06-17 22:25:04
1
_fahamtakaful
Faham Takaful :
bang.. capcut hujung tu lupa delete..
2026-06-14 04:36:45
2
user568971417
FINANCIAL KNOWLEDGE :
Aku pon jenis suka psycho pikiran sendiri.. jadi mental tak tertekan klau jd sesuatu yg bertentangan kehendak sendiri..
2026-06-11 16:27:24
3
metzshack
metzshack :
reach more people
2026-06-23 04:48:13
1
basryjaye
basry jaye :
timakasih atas tips yg sangat2 berguna.. keyword "saya nak cari org yg taknak".. very powerful
2026-06-11 14:42:04
2
erinonmhi
HAZERI :
👍Betul tu✌️✌️✌️😁
2026-06-14 10:25:35
1
abgmisai8831
Abang Misai :
Mantap tuan.. Saya dah buat. Memang ada perubahan jumlah dalam acc bank.
2026-06-11 10:31:27
4
lepnaz
lepnaz :
kalau orang ke 78 beli, kena start balik 0
2026-06-21 06:19:50
1
tuanhasif1709
TUAN HASIF :
setujuuuuu, sy guna cara sama time mula2 jd agent takaful, tp bila dh berapa ramai jmpe, dh xheran & kebal org reject
2026-06-12 00:05:32
1
miyosafwan
Miyosafwan :
Bila nak live tuan windu ni
2026-06-11 14:48:02
1
arip18885
Arip :
Otak direct selling kena betul.
2026-07-22 00:16:49
0
gdinfbb
𝗚-𝗗𝗜𝗡®🇲🇾 [🆃🆂🅲] :
LOGIK
2026-08-19 02:43:38
0
syafiqnajahan_
Syafiq Najahan :
setuju
2026-07-24 07:41:39
0
mambo3960
SirhanMambo :
Terbaik brader .... power
2026-07-24 04:32:30
0
skywalker901119
waka waka eh eh :
gold ni bang.
2026-06-11 09:48:08
0
To see more videos from user @azriwalter, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About