@fathihafitri: Sunscreen boleh tahan lebih 12 jam biar betul?!😱 Jom kita test!🥳🥳

fathihafitri
fathihafitri
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 11 June 2026 10:33:16 GMT
1259690
5018
85
557

Music

Download

Comments

nsyqhfdsym
𝓠𝓲𝓻𝓪𝓱ఌ︎ :
knp i pakai jerawat i makin lama makin kecut eh dia ada tuk jerawat sekali kee 😭
2026-07-09 15:51:18
160
uniknya28
apa aja deh :
Kalau nak beli sunscreen yang bagus saya memang make sure sunscreen tu ada In-Vivo dengan In-Vitro test. Sunscreen ni memang ada test tu, jadi saya tak risau langsung walau ada live kata tak de UV lah bagai
2026-06-24 08:35:37
52
ssh.00__
່ :
nak tanyaa tolong ade yg jawab , ade tk yg tan skin pakai ? kelabu takkk
2026-07-31 12:26:54
6
bungapmhn56
Bunga :
Nasib baik ada penjelasan macam ni, kalau tak memang ramai salah faham.
2026-06-24 10:37:58
40
juliahlilyismail72
🌹Kak Ju🌹 :
Dh guna 7 botol siap pegi pulau redang seharian lansung tak sunburn muka betul2 bagus
2026-07-26 14:21:12
6
khalifah.cantik79
Khalifah Cantik :
Facerinna please keluarkan saiz lebih besar 😂 sunscreen ni memang laju habis sebab hari-hari guna.
2026-06-24 11:21:23
80
llaollao0_0
﮼قلبي :
okay tak pakai sebelum make up ?
2026-07-15 15:00:05
3
melianadina83
melianadina :
I pun pakai yang ni! Cuma satu je complaint... cepat sangat habis 😭
2026-06-24 11:42:10
27
cintabening67
cintabening :
Sebab tu I yakin guna sunscreen ni, siap ada In-Vivo dengan In-Vitro Test lagi.
2026-06-24 10:40:37
18
nurzurainzariqqq
Ain Zariq :
3 botol dah pakai loveee😍😍😍
2026-06-11 12:29:23
4
kakcik1984
Kak cik :
12 jam tak yah reapply???
2026-08-07 04:36:50
0
faridah.redmi4
Faridah Redmi :
dh pakai memang memyaskn kulit natural x bkepokk❤️
2026-08-19 15:16:52
0
gadis_hello
hellokitty :
Dah guna hampir 10 botol 😭 memang susah nak cari sunscreen lain yang lagi selesa daripada ni.
2026-06-24 11:37:29
30
izznun20
izz :
semua jenis skin sesuai ke
2026-07-19 07:08:18
0
whojake_6
꒰ა 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓪 ໒꒱ :
umur berapa bole start pakai?
2026-06-11 15:27:47
1
eyyashasha
Eyya98 :
kenapa saya pakai sunscreen ni tkboleh pakai foundation ye. bercapuk teruk😭
2026-07-20 17:08:55
2
elkisya80
elkisya :
Kalau tak best memang takkan repeat sampai 10 botol kot.
2026-06-24 11:39:53
2
meysadina71
meymey :
Senang blend, takde whitecast, tak pedih mata. Tu sebab I asyik repeat je.
2026-06-24 11:41:06
4
unknowns____2
nur humairah az zahra :
wow teracun done order 🥰
2026-07-26 04:43:10
1
ipehulung
nyonya Wahyudidin :
Saya dah guna 10 botol, brand ni paling terbaik dia punya sunscreen, senang blend and tak de white cast langsungg
2026-06-24 11:29:06
2
urlove.ainie
𑣲. urlove.ainie ❤︎˚⟡ :
Kulit kusam, berminyak pori ii tersumbat, sesuai tk sis 😭
2026-07-14 10:19:58
1
kyutiyeri
yerim :
Bagi I dua test ni penting sebab nak tahu SPF yang claim tu betul-betul reliable.
2026-07-15 05:51:24
2
eylaa_94
Eiylaaa :
Tp sy pakai .jadi makin brminyak muka .btw muka sy jenis oily gila2 .🤦🏻‍♀️
2026-07-19 03:11:41
1
aidaaismaill
AidaFad💕 :
Maaf nak tanya dia memang ada bau gitu ke sunscreen dia tu
2026-06-19 10:08:59
2
efteerdna
🇵🇸افطي :
Blusher n lippies ape sis
2026-06-14 12:01:30
0
To see more videos from user @fathihafitri, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About