knp i pakai jerawat i makin lama makin kecut eh dia ada tuk jerawat sekali kee 😭
2026-07-09 15:51:18
160
apa aja deh :
Kalau nak beli sunscreen yang bagus saya memang make sure sunscreen tu ada In-Vivo dengan In-Vitro test. Sunscreen ni memang ada test tu, jadi saya tak risau langsung walau ada live kata tak de UV lah bagai