@kikikotanidoucoaching: Χωρίσατε και νιώθεις σαν να πενθείς κάποιον που είναι ακόμα ζωντανός. Ο πόνος μετά από έναν χωρισμό δεν σημαίνει ότι είσαι αδύναμος. Σημαίνει ότι έχασες μια σημαντική συναισθηματική σύνδεση. Όταν ένας άνθρωπος ήταν μέρος της καθημερινότητάς σου, της ασφάλειάς σου και της συναισθηματικής σου ζωής, είναι φυσιολογικό να νιώθεις κενό, θλίψη και πένθος μετά την απουσία του. Η συναισθηματική επούλωση δεν σημαίνει να ξεχάσεις. Σημαίνει να αποδεχτείς την απώλεια, να φροντίσεις τον εαυτό σου και να προχωρήσεις στο επόμενο κεφάλαιο της ζωής σου. 📩 Αν δυσκολεύεσαι να ξεπεράσεις έναν χωρισμό και νιώθεις ότι έχεις κολλήσει στον πόνο, στείλε μου μήνυμα να το δουλέψουμε μαζί. 👉 Γράψε μου στα σχόλια: Ποια είναι η άποψή σου; 🙋♀️ Είμαι η Κική Κοτανίδου και είμαι life coach. Βοηθώ ανθρώπους να χτίσουν αυτοπεποίθηση, υγιείς σχέσεις και μια ζωή με περισσότερη ισορροπία και νόημα. #kikikotanidoulifecoach #kikikotanidoucoaching #lifecoachgr #χωρισμός #αυτοεκτίμηση
Αυτό ακριβώς..
Εγώ πάντως περιμένοντας τον χρόνο να αλλάζει τα πράγματα τελικά άλλαξε εμένα..
Όλα είναι στο μυαλό μας.
Μέσα απο αυτές τις καταστάσεις άλλωστε γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι για το μέλλον μας.
2026-06-22 21:38:50
1
Giota Panagiota626 :
πόσο δύναμη μου δίνεις με τα λόγια σου
2026-06-20 07:43:32
1
τακης :
💯🥰
2026-06-13 15:04:35
2
gavdinos :
Σωστά τα λες αλλά στην πράξη είναι λίγο δύσκολα θέλει το χρόνο του.
2026-06-11 20:30:54
3
nikolioudakiagnh :
ο χωρισμός δεν περνάει εύκολα μένει στην καρδιά σου ο πόνος
2026-06-11 19:48:24
2
ποπη❤️❤️🦀👑👑 :
πολλη δυσκολο
2026-06-13 15:05:32
1
Μαρια Βαραγγουλη :
Χρειάζεται χρόνος!!! Αρκετός χρόνος!!!
2026-06-11 15:17:25
3
evaggelia kamn :
πόσο δίκιο έχεις
2026-06-12 01:26:36
2
ChMich :
Και που να τον έχεις και κοντά σου, υπό την προστασία σου !......
2026-06-11 15:07:22
1
Prerov866 :
Παρά πολύ Σωστά Μπράβο μου αρέσει τα όσα μας λες 🫶🥰🇬🇷
2026-06-11 11:52:53
1
Vasilis vasiliadis :
Ακου Κυρια μου να το ξαναπω αυτο που εμαθα μετα απο ολα αυτα ειναι το εξης τελος οι ανθρωπινες σχεσεις.Ζουμε μεσα σε ενα ψεμα στην πονηρια στο συμφερον αυτο εμαθα .
2026-06-12 10:54:08
2
dimitrak :
όπως τα λες ο χωρισμός είναι ένας μικρός θάνατοε🥺
2026-06-11 14:31:19
3
klaudia demos :
🥰
2026-06-17 10:08:32
1
xarismakridis618 :
💯💯💯💯💯
2026-06-22 21:25:10
1
ΦΡΑΓΚΟΣ ΝΙΚΟΣ :
🥰🥰🥰
2026-06-11 15:57:35
1
Ανδρέας Καζιάνης :
❤️❤️❤️
2026-06-11 16:04:11
1
To see more videos from user @kikikotanidoucoaching, please go to the Tikwm
homepage.