η οικογένεια του έχει πει ότι υπάρχουν σε μια θυρίδα κλειδωμένα πολλά φύλα με στίχους από σχεδόν ολοκληρωμένα τραγούδια τα οποία δεν πρόλαβε να τραβήξει σε βίντεο. Πρέπει οι μαέστροι του να τα φτιάξουν μουσική σύμφωνα με την Παντελίδηκη μουσική που χρησιμοποιούσε και να τα κυκλοφορήσουν
2026-06-11 19:37:01
51
KALOGIROS DIMITRI :
Α ρε Παντελο, κρίμα πού έφυγες ,πολύ κρίμα,ήσουνα μεγάλη μορφή!🥰Έφυγες και ακόμα απολαμβάνουμε την παρακαταθήκη σου,φαντάσου να ζούσες!
2026-06-12 20:39:27
17
Giorgos Bistiolis :
10 χρόνια σαν ψέμα
2026-06-11 23:08:14
18
Νατάσα :
Παντελακοοο 😌❤️🫂🌸
2026-06-11 14:52:35
2
Stelios 1993 :
Τραγουδιστής ο τίτλος του τραγουδιού!!! Μουσική -Στίχοι : Παντελής Παντελιδης
2026-06-15 17:09:57
11
Aspa Sarap :
Αχχχ αγόρι μου γλυκό και ταλαντούχο....Χαρισματικό και καλοκαρδο...Αχ...Που μας άφησες....;;;;Εμείς που σαγαπαμε δεν το δεχόμαστε ολοοοο αυτοοοο....Σε περιμένουμε κάπου να φανείς...😢
2026-06-14 21:05:13
9
Litsa.mantzari :
Αχ ομορφόπαιδο μου
2026-06-12 23:15:06
7
Στελλα Anagnostopoulou :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 πολύ ωραίο τραγούδι 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-23 22:24:01
2
user2306407949518 :
Θεέ μ τι στίχοι μέσα από την ψυχή παντελο λείπεις 😔
2026-06-12 06:57:07
7
giorgosskourou :
Αχ ρε Παντελο ζεις και θα ζεις πάντα στις καρδιές μας❤️
2026-06-14 09:58:42
3
Meletis_34 :
α ρε Παντελή...μας...
2026-06-13 20:03:48
3
mattas.d :
Μακάρι να ζούσε να μας εξηγήσει πως επηρεάστηκε να γράψει το συγκεκριμένο 🙏🏻
2026-06-11 13:45:11
8
Μπόμπαααααα μου,💣 :
Λεβεντακο μου ομορφιά μου πόσο μας λείπεις φωνάρα μου τέτοιος τραγουδιστής δεν θα ξανά έχει η Ελλάδα μας Σε ζήλεψε ο Θεός και σε πήρε ομορφιά μου🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-17 05:10:28
5
user917337806010 :
Πάντα! Θα ακούγεται!! η φωνή σου!!! και τα τραγούδια σου!!.. Ακόμη!!! Και Από Εκεί!!! Ψηλά!!!! Παντελή!!! Σε Αγαπαμε!!! Μας Λείπεις!!!😥😥😥😥😥😥😥
2026-06-23 12:47:04
1
Ledaramo :
Αχ παιδί μου 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
2026-06-12 21:04:43
3
Φωτεινή :
Λειπεις
2026-06-12 18:55:57
4
MichalisLoizou :
2026-06-16 18:55:32
1
ΜΑΙΡΗ. :
πόσα ακόμα είχες να δώσεις.κριμα.καλο παραδυσο🙏
2026-06-11 15:04:07
8
sakhs@81 :
μια κατηγορία από μόνος σου είσαι και θά μου είσαι καλό παράδεισο νά έχει καλέ μου άνθρωπε μας...
2026-06-19 11:43:11
3
elena love :
παντα θα λειπεις❣️αλλα.παντα θα εισαι ΕΔΩΩΩΩ
2026-06-12 21:46:43
5
Ξένια Χριστοφή :
πολύ κρίμα που έφυγε ..θα μείνει αξέχαστος και μοναδικός στο είδος του ..🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2026-06-13 04:01:37
4
art 0202020 :
μέσω άι να τραγουδήσει τα τραγούδια του και τα δικαιώματα να τα πάρει η οικογενεια και ο κωνσταντινος να τα τραγουδάει live