@ioannafo: Έρχεται το ''Σπίτι μου 3''! Αυτό το περιεχόμενο περιέχει affiliate links προς υπηρεσίες που προτείνουμε. Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να κερδίσουμε προμήθεια εάν εγγραφείτε μέσω αυτών των συνδέσμων (χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς). Σημείωση: Η επένδυση ενέχει πάντα τον κίνδυνο απώλειας του κεφαλαίου σας. Οι προηγούμενες αποδόσεις ή προβλέψεις δεν εγγυώνται μελλοντικά αποτελέσματα. Η πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο επενδυτικό μέσο υπόκειται σε έλεγχο καταλληλότητας. Κάντε τη δική σας έρευνα πριν πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επένδυση. Είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε έναν οικονομικό σύμβουλο πριν λάβετε οποιεσδήποτε επενδυτικές αποφάσεις.

Ioanna Fo
Ioanna Fo
Open In TikTok:
Region: GR
Thursday 11 June 2026 13:06:46 GMT
106912
1252
87
737

Music

Download

Comments

george_sinopidis
george_sinopidis :
Εγώ που μπήκα στο σπίτι μου 2 πάντως με 1.9% επιτόκιο μόνο θετικό το βλέπω.. σε 10-12 χρόνια με δόση μικρότερη από ενοίκιο θα είναι και δικό μου. Επομένως και σαν επένδυση αν το δεις πάλι κέρδος έχεις
2026-06-11 14:21:24
36
_nightmood
Nightmood :
Η μεγαλύτερη κοροϊδία
2026-06-11 15:43:11
25
ayhan_zindan
ayhan_zindan :
Πρώτα απ’ όλα καλησπέρα θα ήθελα πάρα πολύ να αναφέρεται στα στα βιντεάκια σας να δώσουνε 100 τοις 100 την επιδότηση για το σπίτι μου τρία όχι 90 τις 100 μπορεί κάποιοι να μην έχουν τα λεφτά και να δικαιούνται το πρόγραμμα και να αγοράσουνε ένα κινητό
2026-06-11 18:14:17
10
murathaliloglou
Μουρατ Χαληλογλου :
ακριβώς σύμφωνο απόλυτα με τον κύριο αιχαν 👏
2026-06-12 05:55:54
3
themaster1926
The Master :
Το πρόβλημα δεν είναι ούτε οι τράπεζες ούτε τα επιτόκια ούτε το πρόγραμμα 2 και 3. Το πρόβλημα είναι οι εργολάβοι.! Γτ κανονικά ένα σπίτι έχει 150κ και ο εργολάβος θέλει 250κ. Τα 150κ νόμιμα στο συμβόλαιο αγοράς και τα υπόλοιπα μαύρα.
2026-06-12 04:50:41
3
karavouliasgiorgos80
George :
Εδώ στην Πάτρα με ο πρόγραμμα 2 νόμιζα ότι θα αγόραζα βίλα 50 ετών τα σπίτια εδώ είχαν εξωφρενικές τιμές δυστυχώς τα περισσότερα ήδη έχουν μείνει απώλητα μετά από έρευνα
2026-06-12 00:59:34
3
spyros.rou
spyros rou :
για πιο λόγο τείνεις προς το αντίθετο; εγώ το βλέπω θετικά...
2026-06-11 13:56:37
3
kamikazi2216
KAMIKAZI2216 :
Εγώ το πείρα... Ξέρω τι τράβηξα
2026-06-11 18:42:53
3
renamakarena4
Rena Vasileva :
ένα καλό σπίτι να νοικιάσεις θέλει από 600 έως κ 800€ στην Ρόδο από το να πετάς τα λεφτά σού σε νίκη καλύτερα να τα δώσεις στο δάνειο η δόση μας είναι 375€ για σπίτι 120τρ, αρκεί να βρεις κ το σπίτι είναι πολύ δύσκολο στην Ρόδο αλλά αξίζει να το προσπαθήσουν
2026-06-12 05:16:05
3
krist.limi
Kris.Li :
Το μονο που καταφέρνουν οι επιδοτήσεις και τα προγράμματα τυπου "εξοικονομω" ειναι να εκτοξεύουν τις τιμές και αγοράς και ενοικίασης...Αρα εγω θεωρω οτι δεν οφελουμαστε..
2026-06-13 12:47:55
2
userbdiskbao
user123456789 :
Πήρα το σπίτι μου 1 θέλει τρέξιμο αλλά αξίζει
2026-06-13 19:38:52
2
nikosdantilis1
Nikos Dantilis :
Ναι αλλά οι τράπεζες δεν τα εγκρίνουν τσάμπα ο κόπος
2026-06-14 20:25:51
4
geli.alb
geli ro :
δεν υπάρχει σπίτι μου 3 ψάξε λίγο καλύτερα
2026-06-12 20:35:54
1
anastasiasel
Anastasia sel :
Πότε ξεκινάει το πρόγραμμα αυτό ;;
2026-06-12 09:31:36
0
tsanasidisantonis
tsanasidisantonis :
αξίζει αλλά να μπορείς να πάρεις ακίνητα τουλάχιστον με έτος κατασκευής μέχρι το 2010.
2026-06-12 09:58:37
0
stelios74
stelios74 :
Όχι απάτη είναι
2026-06-12 16:33:30
0
user2627616722739
ΑΚΗΣ :
από πόσο χρονών μπορούμε να πάρουμε σπίτι με το πρόγραμμα
2026-06-12 09:44:27
0
the.pell07
The PeLL :
αν δν γίνει να μπορείσ να παρεισ οποιαδηποτε ακίνητο δν θα πέσουν οι τιμές
2026-06-12 10:22:28
0
acabhondakias
Acab Hondakias :
Αν έχεις στο όνομα σου κατοικία μπορείς να μπεις στο πρόγραμμα ;
2026-06-14 12:57:52
0
forprint.gr
ForPrint.gr :
Δεν κάνεις καλό θέλει το αντίθετο για να πέσουν οι τιμές
2026-06-12 16:52:37
0
useruser14245user
Useruser13245user :
Ρε παιδιά, ποιο σπίτι μου 3; Εγώ ήδη έχω κάνει ενέργειες για το σπίτι μου 4
2026-06-12 06:55:31
0
user79910015127597
μαρια :
Ε ναι αυτό ακρηβως να χωρούν πιο πολλά άτομα γι'αυτό ερχωντε
2026-06-11 20:41:36
0
vodafonetv_greece
VodafoneTV_Greece :
Γιατί είχε τεράστια επιτυχία το ένα και το δύο…
2026-06-19 16:34:05
0
dimitrisdion1
Dimitris Dion :
συγνώμη που απαντω εδώ, γνωρίζουμε αν θα αυξηθούν τα όρια για το voicher για τους παιδικούς σταθμούς?
2026-06-23 13:22:58
0
serpiko14
user9904956861176 :
Σπιτια υπάρχουν... Ο κόσμος εχει καβαλήσει το καλάμι και δεν ξέρει τι θέλει. Εγω μια χαρα βρήκα διαφοροι γνωστοι που ξερω περιμένουν να τους τα χαρίσουν και να ειναι κσι σπιταρονες
2026-06-12 06:13:17
2
To see more videos from user @ioannafo, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About