@ioannafo: Έρχεται το ''Σπίτι μου 3''! Αυτό το περιεχόμενο περιέχει affiliate links προς υπηρεσίες που προτείνουμε. Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να κερδίσουμε προμήθεια εάν εγγραφείτε μέσω αυτών των συνδέσμων (χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς). Σημείωση: Η επένδυση ενέχει πάντα τον κίνδυνο απώλειας του κεφαλαίου σας. Οι προηγούμενες αποδόσεις ή προβλέψεις δεν εγγυώνται μελλοντικά αποτελέσματα. Η πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο επενδυτικό μέσο υπόκειται σε έλεγχο καταλληλότητας. Κάντε τη δική σας έρευνα πριν πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επένδυση. Είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε έναν οικονομικό σύμβουλο πριν λάβετε οποιεσδήποτε επενδυτικές αποφάσεις.
Εγώ που μπήκα στο σπίτι μου 2 πάντως με 1.9% επιτόκιο μόνο θετικό το βλέπω.. σε 10-12 χρόνια με δόση μικρότερη από ενοίκιο θα είναι και δικό μου. Επομένως και σαν επένδυση αν το δεις πάλι κέρδος έχεις
2026-06-11 14:21:24
36
Nightmood :
Η μεγαλύτερη κοροϊδία
2026-06-11 15:43:11
25
ayhan_zindan :
Πρώτα απ’ όλα καλησπέρα θα ήθελα πάρα πολύ να αναφέρεται στα στα βιντεάκια σας να δώσουνε 100 τοις 100 την επιδότηση για το σπίτι μου τρία όχι 90 τις 100 μπορεί κάποιοι να μην έχουν τα λεφτά και να δικαιούνται το πρόγραμμα και να αγοράσουνε ένα κινητό
2026-06-11 18:14:17
10
Μουρατ Χαληλογλου :
ακριβώς σύμφωνο απόλυτα με τον κύριο αιχαν 👏
2026-06-12 05:55:54
3
The Master :
Το πρόβλημα δεν είναι ούτε οι τράπεζες ούτε τα επιτόκια ούτε το πρόγραμμα 2 και 3. Το πρόβλημα είναι οι εργολάβοι.! Γτ κανονικά ένα σπίτι έχει 150κ και ο εργολάβος θέλει 250κ. Τα 150κ νόμιμα στο συμβόλαιο αγοράς και τα υπόλοιπα μαύρα.
2026-06-12 04:50:41
3
George :
Εδώ στην Πάτρα με ο πρόγραμμα 2 νόμιζα ότι θα αγόραζα βίλα 50 ετών τα σπίτια εδώ είχαν εξωφρενικές τιμές δυστυχώς τα περισσότερα ήδη έχουν μείνει απώλητα μετά από έρευνα
2026-06-12 00:59:34
3
spyros rou :
για πιο λόγο τείνεις προς το αντίθετο;
εγώ το βλέπω θετικά...
2026-06-11 13:56:37
3
KAMIKAZI2216 :
Εγώ το πείρα...
Ξέρω τι τράβηξα
2026-06-11 18:42:53
3
Rena Vasileva :
ένα καλό σπίτι να νοικιάσεις θέλει από 600 έως κ 800€ στην Ρόδο από το να πετάς τα λεφτά σού σε νίκη καλύτερα να τα δώσεις στο δάνειο η δόση μας είναι 375€ για σπίτι 120τρ, αρκεί να βρεις κ το σπίτι είναι πολύ δύσκολο στην Ρόδο αλλά αξίζει να το προσπαθήσουν
2026-06-12 05:16:05
3
Kris.Li :
Το μονο που καταφέρνουν οι επιδοτήσεις και τα προγράμματα τυπου "εξοικονομω" ειναι να εκτοξεύουν τις τιμές και αγοράς και ενοικίασης...Αρα εγω θεωρω οτι δεν οφελουμαστε..
2026-06-13 12:47:55
2
user123456789 :
Πήρα το σπίτι μου 1 θέλει τρέξιμο αλλά αξίζει
2026-06-13 19:38:52
2
Nikos Dantilis :
Ναι αλλά οι τράπεζες δεν τα εγκρίνουν τσάμπα ο κόπος
2026-06-14 20:25:51
4
geli ro :
δεν υπάρχει σπίτι μου 3 ψάξε λίγο καλύτερα
2026-06-12 20:35:54
1
Anastasia sel :
Πότε ξεκινάει το πρόγραμμα αυτό ;;
2026-06-12 09:31:36
0
tsanasidisantonis :
αξίζει αλλά να μπορείς να πάρεις ακίνητα τουλάχιστον με έτος κατασκευής μέχρι το 2010.
2026-06-12 09:58:37
0
stelios74 :
Όχι απάτη είναι
2026-06-12 16:33:30
0
ΑΚΗΣ :
από πόσο χρονών μπορούμε να πάρουμε σπίτι με το πρόγραμμα
2026-06-12 09:44:27
0
The PeLL :
αν δν γίνει να μπορείσ να παρεισ οποιαδηποτε ακίνητο δν θα πέσουν οι τιμές
2026-06-12 10:22:28
0
Acab Hondakias :
Αν έχεις στο όνομα σου κατοικία μπορείς να μπεις στο πρόγραμμα ;
2026-06-14 12:57:52
0
ForPrint.gr :
Δεν κάνεις καλό θέλει το αντίθετο για να πέσουν οι τιμές
2026-06-12 16:52:37
0
Useruser13245user :
Ρε παιδιά, ποιο σπίτι μου 3; Εγώ ήδη έχω κάνει ενέργειες για το σπίτι μου 4
2026-06-12 06:55:31
0
μαρια :
Ε ναι αυτό ακρηβως να χωρούν πιο πολλά άτομα γι'αυτό ερχωντε
2026-06-11 20:41:36
0
VodafoneTV_Greece :
Γιατί είχε τεράστια επιτυχία το ένα και το δύο…
2026-06-19 16:34:05
0
Dimitris Dion :
συγνώμη που απαντω εδώ, γνωρίζουμε αν θα αυξηθούν τα όρια για το voicher για τους παιδικούς σταθμούς?
2026-06-23 13:22:58
0
user9904956861176 :
Σπιτια υπάρχουν... Ο κόσμος εχει καβαλήσει το καλάμι και δεν ξέρει τι θέλει. Εγω μια χαρα βρήκα διαφοροι γνωστοι που ξερω περιμένουν να τους τα χαρίσουν και να ειναι κσι σπιταρονες
2026-06-12 06:13:17
2
To see more videos from user @ioannafo, please go to the Tikwm
homepage.