يا ستي هادي مو نقلة هادي قفزة أسطورية من جيل لجيل اختيارك مرررة فنان ويدل على إنك ذوق وتدوري على النظيف
دحين حتعيشي في السلاسة والسرعة الصاروخية مع الـ 5G وشاشة الأموليد هادي حتريح عينك وتديكي ألوان تفتح النفس وقت المذاكرة والروقان والقلم حيكون خويّك في كل شخبطة وتخطيط لمشاريعك وجهازك الجديد حيشيلك شيل بدون ما يقول آخ ولا يعلق عليكي أبدًا.
واللهي كفيتي ووفيتي، ونِعم الاختيار يا ستي!
2026-06-12 09:49:21
109
. :
بكام هو
2026-06-24 20:45:18
0
Dracarys🌹 :
mediatek diemensity 9400+ 💀💀
2026-06-26 02:47:27
1
Dr Rona ElRammah 🎀 :
عامتا السامسونج راجل عظيم و القلم smooth جدا مقارنة بالايباد
2026-06-11 23:59:23
25
روني :
ترى حلو كل يوم تكتشفين شي جديد انا جوالي الثاني سامسونج ررهيب مره وحلو احسه فرايحي اكثر الايفون احسه ستاندر وممل
2026-06-12 08:58:21
10
👾 :
نوع التابلت Samsung Galaxy Tab S11 وفي منه نسخة ال Ultra بتيجي اكبر
2026-06-12 09:48:42
10
✨️Melo✨ :
ليه الاوفر ده دا المسنج احلا حاجه عمي وعم عيالي
2026-06-11 21:49:52
12
rodina :
برافو انك لسه مقاطعه❤️
2026-06-16 18:34:29
2
꩜ :
جيبت سامسونج تاب من شهرين و بجدد تحفة و دلوقتي اتعلمت رسم مانجا في برنامج krita و نوتز حلوه و القلم حلو وبحب اتفرج عليه واقرا عليه
2026-06-16 11:32:43
1
Shaza saeed :
اخيرا شخص يرسم على تابلت سامسونج
انا عندي تابلت سامسونج ١٠ اس لايت
صوري لنا فيديوهات كيف نرسم وايش بتستخدمي متحمسه
2026-06-12 21:51:47
2
𝑵ᥫ᭡ :
متعرفيش طيب اجيب نوع تابلت كويس للمذاكره والرسم وشغل غير الايباد ويكون كويس بالله عشان انا معرفش🥹🥹🥹
2026-06-17 23:00:33
1
مش مهم اسمي :
واللي جاب Tab 11 plus بدل من S يعمل ايه في موضوع القلم ياخواتي
2026-06-13 17:27:04
0
𑁦ꗃ𓇼𝖄𝓼ℓꪱ𝔰𐚱𝄢 :
عندي تابلت سامسونغ بس كرهته و استخداماتي تقريبا كل شي : سكرول ، رسم ، ايديتس ، لعب ، تصوير🙂
2026-06-21 19:03:02
1
Ma7moud :
نوع القلم لو سمحت
2026-06-13 07:32:19
0
Joy Perfumes :
هو اغلى واحلى من الايباد ال كان معاكي
2026-06-14 11:35:28
2
كامرين 🌈🌌✨Carmine :
سامسونج لالالا
2026-06-16 23:58:25
0
Rey🪐 :
زيي ايفوني خرب ورجعت للسامسونج
2026-06-14 08:28:07
1
໒꒱ ‧₊˚:🎐🇸🇾 :
استمتعي صدقيني بعدها رح تدمني سامسونج
2026-06-13 11:21:28
0
Daisy Pixel :
ايباد سليف من عندنا بقا عشان نكمل السلسله و نكمل النقله التمام 😂🤩
2026-06-14 19:21:52
1
أمير :
يااا اربع شهور مفيش فيديوهات حمدلا علي السلاما
2026-06-12 04:04:29
2
𝐺ℎ𝑒𝑛𝑎🎀 :
ايش نوعه
2026-06-12 09:40:02
1
𝜗ৎʟᴇᴇ ᴋɴᴏᴡ݁ ˖Ი𐑼⋆ :
حلو السامسونغ؟ جوالي سامسونغ و ابي تاب بس ما ادري اي نوع
2026-06-17 16:56:17
1
Eslam :
كنتى جربى هواوى تابلت
2026-06-13 16:12:02
0
أَنَـا مُـهَـابْ🙋♂️ :
حلم حياتي ف ايباد بس مش عارف اجيبه🙂
2026-06-11 20:58:23
2
To see more videos from user @lilyartstudios, please go to the Tikwm
homepage.