@umihasnaaa: Resipi topping cheese ni sesuai utk kek red velvet, pandan cheese & coklat cheese ala tornado. Jangan lupa save dan buat okay ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป . Resipi kek redvelvet ada kat sini @umihasnaaa1 . #toppingcheese #cheeseredvelvet

Umi Hasnaaa
Umi Hasnaaa
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 11 June 2026 14:37:13 GMT
114401
4553
80
832

Music

Download

Comments

azlinajonit
Nor Azlina808 :
whipping cream tu non dairy ka dairy ..sis
2026-06-12 02:00:58
1
alynntay
Aa len tay :
blh utk cheekut ke
2026-06-16 04:57:48
1
intansalahuddin91
๐ŸŒนPuan Intan ๐ŸŒน :
mintak halal resipi utk sy buat jualan ye sis ๐Ÿฅฐ
2026-06-12 16:48:14
1
naz_an29
kunyah2byNaZ๐Ÿฅฐ :
sis letak adunan cheese setiap belas berapa g?
2026-06-16 03:10:21
1
ebbyyy82
Ebbyyyโœจ :
sis nk tanye wipping cream ni tahan lame mane ye
2026-06-12 05:22:58
0
nana96459
Nana96 :
Bekas saiz apa
2026-06-12 05:09:44
0
akiana_6
akiana_ :
sdp pulak laguni erk
2026-06-12 16:20:28
0
byfzkitchendessert
Fiza byFZ Kitchen :
boleh guna utk indulgence kan?
2026-06-15 02:26:41
0
yayakuasa2
yayakuasa2 :
sy buat xjadi pekat mcm tu pun๐Ÿ˜‚jadi cair
2026-06-12 16:52:49
1
eykaatikah911
AISYCREAM TIKOI ๐Ÿฆˆ :
mcm ni jual Brpe RM sis???
2026-06-13 09:39:53
0
dayah.mustapha
Hid@yah :
Pakai brandd ap whiping
2026-06-18 12:15:16
0
lisahusin92
lisahusin๐Ÿฅ€ :
๐‘ ๐‘–๐‘ ,๐‘โ„Ž๐‘’๐‘’๐‘ ๐‘’ ๐‘ก๐‘Ž๐‘๐‘ข๐‘Ÿ ๐‘ก๐‘ข ๐‘Ž๐‘๐‘’ ๐‘›๐‘Ž๐‘š๐‘’๐‘›๐‘ฆ๐‘Ž ๐‘ฆ๐‘’??..๐‘š๐‘Ž๐‘Ž๐‘“ ๐‘™๐‘Ž ๐‘๐‘Ž๐‘Ÿ๐‘ข ๐‘›๐‘˜ ๐‘๐‘’๐‘™๐‘Ž๐‘—๐‘Ž๐‘Ÿ,๐‘›๐‘˜ ๐‘๐‘ข๐‘Ž๐‘ก ๐‘ก๐‘ข๐‘˜ ๐‘Ž๐‘›๐‘Ž๐‘˜2..
2026-07-08 08:29:54
0
sheffasaadin
SheFFa :
kalo nak buat layer kek,,lepas letak cheese letak kek pulak boleh k? mcm tornado tu
2026-06-17 05:08:23
0
zarinareviewbuku
Zarina | Review Buku :
Tq share resepi๐Ÿฅฐ
2026-06-18 01:05:35
0
jaylavandersa0
ECHAminishop :
yummy
2026-06-15 02:01:39
0
syafiqahatikah
NurAmeenaAneesa :
untuk kek batik boleh
2026-07-14 06:25:19
1
happytreats_donutandmore
happytreats_donutandmore :
Untuk donnut boleh ke sis?
2026-06-15 00:31:16
0
_geedessert
๐Ÿ“Gee's Homedessert's๐Ÿ“ :
dapat berapa bekas untuk satu adunan cheese ni...
2026-06-13 06:38:53
0
amiyfiza_94
Amiy Share je .. :
bekas ape tu n jual berapa
2026-06-12 06:47:40
0
mamaikhwan
MamaIkhwan :
ya toping than lma mna n klo nk berniaga kat luar mcm mna ya sorry sbb sya newbie
2026-06-13 00:26:11
0
ezanshaifful
izan81 :
sy klu buat topping cheese sy x masuk whipping crem..klu masuk whipping crem.. cheese akan jd muak...sy buat jual smua custamer ckp x muak..
2026-06-25 03:44:06
1
nurulckin14
Ckin :
sedpnyaaaa๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹
2026-06-11 22:05:15
0
dselvidelights
Selvi delights bakery :
cheesw leleh ke
2026-08-12 07:03:59
0
faridahnasir105
faridahyusof :
whipping cream cmner sis pakai ye
2026-08-11 10:47:03
0
faridahnasir105
faridahyusof :
klu mcm bekas 250 hrga brpa ye
2026-08-12 15:39:17
0
To see more videos from user @umihasnaaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About