@kayax444: Uzun süre yavaş ilerlediğim için kendimde bir problem olduğunu düşündüm. Ama zamanla fark ettim ki Almanca öğrenme sürecinde en önemli şey hız değil, devamlılık. Sosyal medyada genelde sadece sonuçlar gösteriliyor ama gerçek süreç tekrarlar, iniş çıkışlar ve sabırla dolu. Eğer Almanca öğrenirken bazen ilerlemediğini hissediyorsan, yalnız değilsin. Yavaş ilerlemek başarısız olmak anlamına gelmiyor.
Bebekler 12 aydan sonra düşe kalka yürümeye başlar 👍👍👍
2026-06-12 04:19:59
3
"BıLdırcan" :
kendimde herkesde saksıdaki çiçekte bile sorun aradım anladımki sorun mükemmeliyetci olmamda şimdi atıyorum kendimi ortaya hatada yapsam ileri geri konuşmaya çalışıyorum 🤣🤣🤣
2026-06-12 05:33:15
2
Sevtlha2716 :
Ogrenemiyorum 3yil oldu yok olmuyor
2026-06-11 22:06:51
1
User03542061 :
ne kadar süredir Almanyadasınız?
2026-06-11 16:55:45
1
Yasamal :
1 yıld burdayım. cok zor,
2026-06-12 10:28:55
1
ali :
vay saol gardasim gecmis olsun bu arada
2026-06-19 12:06:53
1
berlin.blume :
Bir yıla A1 bitdi anca .Çünki kafaya Gramer takmıştım .Amma şimdi A2 başlıyoruz yeni yeni cümleler ezberlemeye başladım . Cümle ezberleyerek ve tekrar ederek ireliye gidiyorsun yeni fark etdim .
2026-06-17 19:43:43
0
Ergün :
Almanya ya kalıcı olarak çalışmaya nasıl gelebilirim.Yardımcı olurmusunuz
2026-06-22 06:56:38
0
Can şenel 5757 :
Ayne öyle
2026-06-14 11:36:05
0
Vüsalheydər. :
👍👍👍
2026-06-11 22:45:25
1
pinar_1950 :
😁😁😁
2026-06-11 18:01:46
1
Yasamal :
👍👍👍
2026-06-12 10:28:15
1
To see more videos from user @kayax444, please go to the Tikwm
homepage.